Gå til innhold

Helvetes gnål om lappen.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drevet med lappen en stund har bare teori og oppkjøring igjen .Men sliter veldig med lesing da jeg har generelle lære vansker ,Jeg har strøket noen ganger nå til og med på muntlig huff.

Og folk jeg kjenner sier herregud har du ikke lappen enda???

skjerp deg,samme med familie faren min sier søstra di klarte på 1 forsøk ,men hun er jo smart da.Ok greit nok det men det sårer å høre sånt,og hun tok den for 20 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ta lapen for 20 år siden var jo en lek i forhold til nå! jeg tok lappen for 5 år siden, og det var lett i forhold til alt det styret som er nå! drit i de som maser, og få deg en studybuddy som kan høre deg i teori:)

lykke til:D

Skrevet

jeg slet mye med teorien jeg også. Men en dag tok jeg den litt uplanlagt. Og brukte litt god tid hele tretti min, he-he

og leste spørsmålene nøye, også er det bare tenke fram det logiske svaret. Prøv gjerne og finn ut svare etter og ha lest spm FØR du ser på alternativene, det kan gjøre deg mer sikker.

Jeg tok prøven 5 eller 6 ganger, og tok 2 år før jeg fikk lappen for jeg klarte aldri og bestå den helvetes prøven. fikk fem feil da.

Hvor gammel er du HI?

Skrevet

Jeg signer denne.

Begynte da jeg var 18. Mista fullstendig motet da jeg strøyk på teorien 3 ganger.. Alle maser og gneller om det.

Til slutt ble jeg forbanna å gadd ikke mere.

Nå er jeg 26 å angrer..........

Å fremdeles uten lappen.......

Skikkelig kvier meg til å sette igang.

Skrevet

jeg tok lappen for et år siden, og jeg strøyk mange manger på oppkjøringa. Men jeg klarte det til slutt. Dropp å høre på folks mas, og prøv igjen. Jeg øvde mye på teorien på en sånn test på nettet. tok de maaange ganger. Det er sånne man må betale for. De er ganske så realistiske. Lykke til!

Skrevet

Dersom du har lese og skrivevansker har vel du rett på å få ta teorien muntlig og litt ekstra innlæringshjelp. Kjenner flere som har strøket flere ganger fordi de ikke har fått denne hjelpen og så stått på første forsøk etter at har fått slik hjelp.

Skrevet

bruk: teoriproven.no- eller noe slikt.. øv og øv til du få få eller ingen feil.

det gjorde jeg - og så hvis du har lesevansker- be om å få den muntlig-

lykke til- Det er ingen ting som er umulig- det umulig tar bare litt lengre tid-(hilsen eksen min-) og det er ganske sant!

Skrevet

Ei venninne er skikkelig skolenerd, får bare 6ere på skolen, klarte teorien på 1forsøk, men strøk på oppkjøring 4 ganger.. mens ei annen en slet med teorien, strøyk 3ganger, men klarte oppkjøring på første forsøk.. :) Ingenting er umulig. :)

Og vis du har dokumenterte lese og skrive vansker så har du krav på ekstra tilrettelegging. Kanskje det er enklere for deg og tenke istede for og lese.. Jeg går utifra at du kan kjøre bil, siden du ahr så lite igjen, og teorien handler jo om det man gjør når man kjører. De siste dagene før ejg skulle ha teorien så "studerte" jeg mens jeg kjørte, eller satt på med noen.. til og med på bussen.. Prøvde og legge merke til hva som skjedde, vikeplikt, plassering og regler.. :) Det hjalp veldig her-

Skrevet

jeg har støket 2 ganger på muntlig føler meg så dum .Jeg skjønner ikke spørsmålene og synes at svarene er så like.Innlæringshjelp??

Skrevet

38 huff gammel jeg.Mest lyst til å gi opp men samtidig så tenker jeg helvete så deilig det hadde vært å ikke være avhengig av sjåfør ,og med små barn i drittvær.Men man mister motet.

Gidder ikke å trykke på anonym engang:-)

Skrevet

www.teoritentamen.no

Helt genial side, eneste grunnen til at jeg bestod!

(tror jeg...)

Tror du betaler kr. 30,- da kan du ta prøven så mange ganger du vil i løpet av et døgn. Gjorde dette 4-5 ganger. Mange av spørsmålene her gikk igjen på teoriprøven..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...