Mille** Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Er så sliten for tiden, sover veldig dårlig så nå sitter jeg bare her å sløver. Skulle ha vasket badet, handlet mat, snupp trenger nye truser og penstrømpebukser men kommer meg liksom ikke opp av denne sofaen! *gjesp*
Kulå Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Nyt sofadagen din med god samvittighet : ) Hadde for min del også regnet med at dagen kom til å bli en sofadag(dvs er vel egentlig stoldag her hehe), er også sliten for tiden, men merkelig nok har jeg energi til å gjøre litt.
Mille** Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har faktisk klart å komme meg opp av sofaen en stund ihverfall. Vasket badet, tømt oppvaskmaskinen, vasket en maskin med klær og skrevet handlelapp. Handlingen tar jeg i ettermiddag, skal til svigers på middag så det er ingenting jeg MÅ handle akkurat nå, heldigvis. ;o)
kaffikanna Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 I dag er det sofadag her.... Sovet dååårlig - guttungen okkuperte voksensengen på tvers. Ute blåste det og tordnet. Halsen verker . Ja, sofa-/tv-/ukeblad-/surfedag i dag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 må nok innrømme at jeg hadde en slapp sofadag i går jeg også. men tar igjen alt i dag...i morgen skal jeg jobbe for første gang på 6 mnd, det kan bli spennende:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå