Gå til innhold

uke 11 - mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går og venter og venter til det skal synes ordentlig...

Hvordan er det med dere andre i uke 11?

Er oppblåst på kveldene og da ser jeg gravid ut, men ikke ellers. Det er kanskje litt tidlig ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første svangerskap fikk jeg ikke synlig mage før i uke 16-17 deromkring.. og da så jeg egentlig bare småfeit ut også. Skikkelig kulemage ble det først i uke 20, og det var først da at jeg trengte gravid-bukser. I dette svangerskapet er jeg idag 10+0 og allerede småfeit!! Håper det ikke blir skikkelig kul på et par uker enda, ettersom jeg hadde tenkt å vente litt med å fortelle det på jobben.. :)

Hvis det er første svangerskapet ditt, så er det nok litt tidlig til at det synes enda.

Skrevet

Det er mitt andre svangerskap. Med førstemann mener jeg å huske at jeg begynte med gravidebukser omkring uke 11, men da var jeg veldig tynn i utgangspunktet, så buksene ble fort trange. Har mer magefett nå, og føler meg egentlig bare litt småfeit for tiden jeg også.. ;-)

Skrevet

Huff ja, føler at alle må tenke 'jøss, har hun spist for mye marsipan i jula'.. hehe.. men men, om et par uker blir det ordentlig kul og offentliggjort, så da blir det greiere. :) Gleder meg til 2. trimester.. mye bedre form da, forhåpentligvis.

Skrevet

jeg er også 10+0 idag! arg, den magen ja! ville liksom at den kunne vente med å komme til hvertfall 12-13 uke!.. må liksom gå i videre gensre jeg, for imine vanlige topper så ser du magen gitt! .. Hadde ikke noe mage før jeg ble gravid så er nok også derfor d syntes ganske godt! er barn nr 2...

Skrevet

Hei HI

Sist svangerskap fikk jeg ikke mage før uke 18-19

Nå begynte magen smått å komme i uke 7.. Har jeg stram genser ser man tydelig at jeg er gravid nå, er 10+4 i dag.

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på min 12 uke, men har (tross to-tre uker uten særlig matinntak) fått et fettlag rundt magen.

Er ganske slank, så kroppen legger på et lag "plostring" :)

Dette fikk ejg i forrige svangerskap også, men da lå fettet litt gjevnere rundt magen, rompa og hoftene (+puppene), nå ligger det bare på magen, så den er ganske synlig, ja... Også er jeg fortsatt veldig oppblåst. Har nettopp begynt med vide gensere jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...