barbalala Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg går og venter og venter til det skal synes ordentlig... Hvordan er det med dere andre i uke 11? Er oppblåst på kveldene og da ser jeg gravid ut, men ikke ellers. Det er kanskje litt tidlig ennå?
Sivalur Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 I første svangerskap fikk jeg ikke synlig mage før i uke 16-17 deromkring.. og da så jeg egentlig bare småfeit ut også. Skikkelig kulemage ble det først i uke 20, og det var først da at jeg trengte gravid-bukser. I dette svangerskapet er jeg idag 10+0 og allerede småfeit!! Håper det ikke blir skikkelig kul på et par uker enda, ettersom jeg hadde tenkt å vente litt med å fortelle det på jobben.. Hvis det er første svangerskapet ditt, så er det nok litt tidlig til at det synes enda.
barbalala Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Det er mitt andre svangerskap. Med førstemann mener jeg å huske at jeg begynte med gravidebukser omkring uke 11, men da var jeg veldig tynn i utgangspunktet, så buksene ble fort trange. Har mer magefett nå, og føler meg egentlig bare litt småfeit for tiden jeg også.. ;-)
Sivalur Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Huff ja, føler at alle må tenke 'jøss, har hun spist for mye marsipan i jula'.. hehe.. men men, om et par uker blir det ordentlig kul og offentliggjort, så da blir det greiere. Gleder meg til 2. trimester.. mye bedre form da, forhåpentligvis.
Lykkelig g~g~j Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 jeg er også 10+0 idag! arg, den magen ja! ville liksom at den kunne vente med å komme til hvertfall 12-13 uke!.. må liksom gå i videre gensre jeg, for imine vanlige topper så ser du magen gitt! .. Hadde ikke noe mage før jeg ble gravid så er nok også derfor d syntes ganske godt! er barn nr 2...
_Mita_<3 Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Hei HI Sist svangerskap fikk jeg ikke mage før uke 18-19 Nå begynte magen smått å komme i uke 7.. Har jeg stram genser ser man tydelig at jeg er gravid nå, er 10+4 i dag.
ifie Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har akkurat begynt på min 12 uke, men har (tross to-tre uker uten særlig matinntak) fått et fettlag rundt magen. Er ganske slank, så kroppen legger på et lag "plostring" Dette fikk ejg i forrige svangerskap også, men da lå fettet litt gjevnere rundt magen, rompa og hoftene (+puppene), nå ligger det bare på magen, så den er ganske synlig, ja... Også er jeg fortsatt veldig oppblåst. Har nettopp begynt med vide gensere jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå