Gå til innhold

risque club - utlandet = strippeklubb???????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det. Bare horer somjobber der. Begynner med lap dans og så er det rett på rommet

Skrevet
:( det var den kjæresten... :(
Skrevet

Nei, er ikke bordell!!

Manneklubb med stipping, men så langt jeg vet rimligakseptabel. Vært dere selv og ikke sett noe som antydet salg av sex.

En venninne jobbet der tidligere, som danser!

Hva mener du, det var den kjæresten? Fordi han har vært på strippelubb?

Skrevet

Syns du er litt sær, om du slår opp med kjærsten bare fordi han har vært på strippekubb.

Skrevet

HI, skal du virkelig gjøre det slutt med kjæresten fordi han var på strippeklubb? det var da virkelig strengt! er lov å se på andre selvom man er i et forhold vettu. skal selv på erotisk aften party neste helg, og der er det strippere (mannlige) og typen er all for det;) er jo spennende å være med på sånt:D trenger ikke å være utro selvom man ser på en stripper!

barnslig å dumpe en fyr fordi han ser på andre!

Skrevet

En felles venn av oss som ringte meg å kunne fortelle at han hadde sagt til mannen hennes at de hadde hatt en "særdeles" artig kveld på denne clubben. (Han har tidligere kjøpt sex av horer - før min tid).

Da vi ble sammen fortalte han meg dette, og sa videre at han ikke kom til å sette sin fot på en strippeklubb igjen.

Han jobber i utlandet, og denne dagen han var på strippeklubben, måtte han "jobbe overtid" så kunne ikke ringe hjem. Skal sies at jeg aldri har nektet han å gå på strippeklubb.

Sjekket kontoen hans (jeg disp denne for å betale regninger osv), var d forsvunnet nesten 600$ denne dagen. som forøvrig var en søndag....

HI

Skrevet

Dump de taperen der. Hva faen skal noen som er i forhold gå på strippeklubb etter. Og du som synes at dette helt naturlig og skal på slik nå i uken er nok bare ute etter oppmerksomhet!!

Skrevet

ahh, da sjønner jeg...

De 600 euroene sier vel sitt!

Spøre ham da.

Skrevet

Vet rett og slett ikke hva jeg skal tro - eller gjøre...

Jeg har aldri sagt noe ang strippeklubber. Det var han selv som kom inn på temaet. Jeg svarte at jeg ikke såg på det som noen trussel, så lenge det ikke ble gjort bak min rygg. Forstår han ikke vil sitte igjen om kompisene reiser ut på byen, og havner på en slik klubb. Gutter er gutter tenker nå jeg... MEN han var helt klar på dette. Han hadde ikke noe interesse av å være der så lenge han har meg.

Har ikke tenkt noe mer over det før jeg fikk denne tlf. Og hun som fortalte meg dette, har lovet mannen sin å ikke si noe til meg. Hun hadde fått klar beskjed om å holde munn. Først tenkte jeg ikke noe spes over det. Ventet bare på at han skulle fortelle meg det. Men da jeg spurte hva han hadde gjort på den helgen, fikk jeg til svar at han hadde jobbet og sett fotball. Når jeg ser idag at nesten 600 dollar er borte fra kontoen, beg jeg å bli en smule urolig.

Han jobber tross alt i utlandet for at vi skal legge oss opp penger. Jeg sitter ikke her hjemme med alt ansvar alene, for at han skal bruke pengene på strippere :(

HI

Skrevet

10:21 her igjen

Med en slik fortid, å med så mye penger brukt, så skjønner jeg deg godt.

Skrevet

siden du har tilgang til kontoen for å betale regninger, så regnes det ikke som snoking at du har sett det.

Syns du skal spørre han jeg, hva de pengene er gått til..

Tross alt ca 4000-4500,- nok på en dag.. Det er ganske mye..

Skrevet

Jeg har spurt han, men fikk til svar at han hadde lånt bort pengene til en kollega...

Hun jeg fikk vite det av kunne fortelle at han hadde sagt til mannen hennes at han hadde hatt det ekstremt gøy, men at det ble i dyreste laget, selv om han ikke hadde drukket en dråpe alkohol. så hadde han ledd.... :(

HI

Skrevet

Kan noen være så snill og legge linken til denne tråden på skravle for meg? vil så gjerne ha flere synspunkt. er så fortvilet :(

HI

Skrevet

Har lagt det på skravle for deg. Høres ut som den kjæresten din har svin på skogen etter min mening

Skrevet

Mulig man bør akseptere at mannen kikker på andre damer f.eks på gata, men skal man akseptere at mannen kikker på andre NAKNE damer? For min del kan mannen styre unna både strippeklubber eller porr. Skulle jo strengt tatt ikke vøre nødvendig å se på andre når han har meg! ;D

Skrevet

Er det virkelig en slik mann du vil dele resten av ditt liv sammen med? en du ikke kan klare stole på?

Hvorfor lyger han til deg om dette, om han ikke har noe å skjule?

600 dollar er ekstremt mye penger!! ikke har han drukket heller. Sier seg selv at han har gjort mer enn å se på disse jentene.

Skrevet

skal se du får en kjønnssykdom i hjemkomstgave!

Skrevet

Å HERREGUD!!!! kan ikke du slutte å skrive så mange innlegg om dette!!!! du må da ha fått de svarene du ønsker deg nå? du har jo 3-4 tråder her inne om akkuat det samme...!!!!! makan til å være oppmerksomhetssyk.... prøv å ta til deg noen av rådene dine du, ikke bare hig etter mere oppmerksomhet.

Skrevet

Himmel så følsom du var anonym!! hun har 2 innlegg her. klarer du ikke overse dem bør du la være å bruke dinbaby. Hvordan hadde du reagert om dette var din kjæreste? I enkelte settinger er det ofte godt å kunne være anonym når en trenger trøst og råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...