line_n & sara Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 skal i en begravelse til uka, avdøde er moren til et søskenpar jeg kjenner. det er min søster som er mest venn med disse, og er tidligere bestevenn med jenta, og x med gutten, jeg er mest "påheng" i begrevelsen, men vil jo vise min respekt - oggå for å støtte dette søskenparet. vil gi blomster, men har mest lyst til å gi en bukett hver til ungene.. er dette greit, synes dere? skal jeg ta med bukettene til kapellet? eller få de sendt hjem til disse ungene (har ikke adressa til noen av de, men kan jo finne det ut)
Zitro Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Da er det best å få dem sendt hjem til dem etter begravelsen synes jeg. Eller få dem levert under begravelsen, slik at dem henger på døre dems når dem kommer hjem... Har minsta mange familiemedlemmer selv, og som oftes har man annet å bære på etter en begravelse enn noen blomster liksom...
line_n & sara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 ja, jeg tenkte også på dette praktiske..en av de har to unger å dra på itillegg, så blomster på døra er sikkert like greit.
erteposen + 4 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Du sender blomster hjem. Det er ikke vanlig å ta med i kapellet fordi en ofte har mer enn nok å bære på og det er vel ikke helt vanlig når det kommer til skikk og bruk. Fint å gi blomster. Ofte greit å se om der står noe i annonsen om at de heller ønkser penger til et formål istedet for blomster. Da er det greit å sende et kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå