Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Maskina mi har slutta å oppdatere seg automatisk når jeg går inn på sidene (forumsidene) her, samt noen andre steder også. Jeg må trykk på oppdateringsknappen hele tida. Noen her som har mer peiling på data enn meg som kan noe om dette og evt hvordan jeg kan ordne det?
blirjegsnartmamma Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 her inne er det et vanlig problem hvertfall.. Etter at de la over sidene på ny server, så er det flere som har problemet. Er ikke sikker altså, men tror det har med siden å gjøre og ikke dine innstillinger.
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Sier du det ja?! Fryktelig irriterende iallefall - sidene er jo så trege å få opp uansett, og når man må oppdatere i tillegg tar det jo "år og fjell" å lese her inne! Takk for svar!)
babymaker skal ha en jente til Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 sidene opdaterer seg ikke autmatisk hos meg heller.. så er nok ikke pcen din det er noe galt med! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå