Gå til innhold

noen fra porsgrunn her? et par spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska kjøre fra tønsberg til porsgrunn imorra for å levere bilen. da må j og min 3 mnd gamle datter gå rundt i byen fra kanskje 10 til 3 eller noe!!!! hva søren kan jeg finne på?? kjenner heller ingen der :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Du kan gå på kjøpesenteret Down Town.

Eller F.eks. Trene på Elixia, de har barnepass.

Skrevet

hihi gå på downtown i nærmere 8 t:P hihi.,,,,, hmm ikke mange som holder ut min lille tulle.. :( mn mn

Skrevet

Nei, skjønner det. Men du kunne trent 2 timer...og etterpå spist på kafe og shoppet litt...da går dagen litt fortere. Ikke så lett å finne på noe ute i snøkaoset, he he.

Skrevet

ja dette været er grusomt!!!

du skjønner at lille tulla sliter m kiss, så mye smerter å skrik så ik lett å sette hu vekk heller gitt....

Skrevet

Ok, uff da, stakkars liten! Nei, da er det ikke så lett å gå fra henne skjønner jeg. Jeg bor i Skien (ca.10km unna). Ellers så kunne du ha tatt en tur til meg :-)

Skrevet

hehe blir litt dritt å GÅ til skien :P vært rundt der 1000 ganger så... :) takk for tilbudet :)

ja det er ikke bare bare å sette hu vekk.. Hender bestemora hennes har hu litt men til og med hu sier til meg(som en gang var lat og alt mulig..) at jeg fatter ikke at du klarer.. meeen må man så må man!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...