2pluss1engel Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 huff, jeg drømmer noe så utrolig om nettene. sover skikkelig dårlig og er helt utkjørt nåe jeg står opp. når jeg tenker meg om så hadde jeg noen grusommemareritt sist sv skap også. er dette vanlig? for en merkelig ting å ha liksom
Peders mamma Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Har ikke mareritt, men drømmer ofte veldig voldelige drømmer eller ekle drømmer...var ikke slik før jeg ble gravid. Er ikke nå rolig natt med god søvn nei, er det ikke drømmene så er det vondt her eller der.jajaj.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har grusomme mareritt ofte gjennom hele og alle svangerskapene mine. Jeg drømmer alltid ellers, hver natt og har normalt mareritt en gang i mnd, men når jeg er gravid er det verre. Var veldig plaga med mareritt som liten og.. Er ikke noe morro med mareritt som gravid altså. I natt drømte jeg bare vanlig. Men drømte at jeg fødte jenta tidlig, at hun var liten men helt fin. Føde hu hjemme, alene og angra etterpå for jeg ville føde henne i vann som de andre..så jeg prøvde å putte hu tilbake.. men fikk bare inn hodet.. resten hang ut, så da droppa jeg det og tok a ut igjen.. Veldig ekkelt og lite saklig kan man si:P For ikke så lenge siden drømte jeg at magen min var gjennomsiktig, at jeg kunne se babyn.. men ble veldig overaska over å finne små "skatter" fra barndommen i magen min over babyn.. som smykkeskrin jeg var glad i som barn osv.. jaja. Hormonene gjør meg rar tror jeg:P
Mortiletbittelitenurk Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Ja! Jeg hadde ekstremt grusomme drømmer i begynnelsen av svangerskapet - frem til nå i 3.trimester, egentlig. De handlet om ekser, og utskap, om døde barn, om babyen i magen som fik navlestrengen rundt halsen, om menn som forfulgte meg... Nå er heldigvis drømmene litt mer om babyen og at jeg har med babyen i normale drømmer, eller helt vanlige drømmer som jeg hadde før svangerskapet - noen koselige og noen ikke så koselige, men med mindre "horror-faktir" liksom. Alle sier at det er vanlig å drømme masse da, les http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article367654.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå