Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Er så usikker på hva som er temperatur og ikke... håper noen kan hjelpe!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hvordan er formen til ungen da? Mye viktigere enn temp når den ikke er høyere.
Mille** Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Formen på ungen er det viktigste, men min erfaring er at når ungen er subfebril, sånn som din er nå, så stiger ofte feberen utover dagen. Jeg hadde nok, pga tidligere erfaringer med mine unger, holdt ungen hjemme.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Hun er sånn passe.. Litt opp og ned. Maser om bh i et øyeblikk og sutrer i det andre. Er sånn i tvil..
OsloMor Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Mine får alltid feber når de har såpass morgentemperatur, hadde holdt henne hjemme. Ellers må du med stor sannsynlighet hente henne i bhg. med feber istedenfor.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Sønnen min er i god form men har temperatur på 38. Holdt han hjemme i går og i dag. Som regel stiger temperaturen utover dagen. Så jeg ville holdt hjemme.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Nei, jeg holder henne hjemme... Vi er innesnødd også og jeg gidder ikke måke i en time før vi drar.
La Perla Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Det er ikke feber, men hvis mine barn har så høy temperatur om morgenen, får de alltid feber utover dagen. Jeg tror det var lurt av deg å hold ehenne hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå