___ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Vi har invitert hele avdelingen til jenta vår i fødselsdagsselskap. Nå lurer jeg på om vi har gapt over litt for mye. Akkurat nå ser det ut til at alle kommer, da blir det 19 unger fra 3 til 5 plus lillesøster som nettopp fylte 2. Vi har plass til det, men hvor mange voksne tror dere vi bør være? Har dere noen gode tips for å komme helskinnet gjennom de timene? Hjelp!
Zitro Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Skal du ha dette uten foreldrene til barna? Da vil jeg tro du har gap over for mye gitt... he, he.... 3-åringene bør ihvertfall ha foreldrene med, de andre kan gå uten hvis dem er selvstendige nok.. Og du bør ha organisert hva som skjer utenfor spisingen, slik at ikke noen blir utenfor.... LYKKE TIL!
Janusina Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Oi.. det var tøfft ja selv ville jeg satsa på de som går i årskullet, men jeg skjønner jo at du ikke kan trekke invitasjonene men hva med å leie et grendehus eller barnehagen? 20 unger høye på sukker i et hjem... spennende, men utfordringer er til for å gjennomføres! lykke til!
___ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Vi har bra med plass og det er lite som kan gå i stykker så den delen er jeg ikke så redd for, men jeg er litt bekymmret for at vi ikke skal greie å "se" alle ungene godt nok slik at noen blir stående utenfor eller liknende. En del av barna har vært her før non ganger og er ganske husvarme selv om de ikke er så gammle. Et par av ungene kommer med foreldre så vi blir vel 4 eller 5 voksne hvis jeg ikke kaller inn noen ekstra. Tror dere det holder? I barnehagen erde jo ikke mer enn 2 voksne av og til på en tilsvarende gruppe, men dette blir jo en litt annen setting, og ikke er vi så drevene til å se etter mange barn på en gang heller som de som jobber i barnehagen. Jeg ser i hvertfal for meg at dette kan bli spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå