cocochin med to små Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hun er bare to uker, så ikke rart hun ikke har orden på dag og natt.. Men er veldig slitsomt å aldri få sove ordentlig, må jo stå opp med største på 1,5 når hun tar natta på morrakvisten.. Hun sover nemlig godt hele dagen med kun måltider hver 3. time, og først når jeg skal legge meg i ti-elleve tiden så begynner hun med å skulle henge i puppen og fortsetter med det hele natten, gråter med en gang hun ikke har puppen. Målet må jo være å få snudd denne puppehengingen til å foregå litt tidligere, på ettermiddagen og kveldsstid, slik at hun får "fyllt" seg opp til natta.. Er så vanskelig å holde henne våken og å drøye måltidene på dagtid når hun er så trøtt. Noen tips eller erfaringer?
celodi Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Man skal vel la de sove når de sover..De har en litt urolig periode i løpet av dagen og de flese har vel den på kvelden/natta.. Snuppa mi var våken nesten hele natta husker jeg,og sov så godt på dagen..Men hun var 1.mann,så da gikk det ganske greit. Har en på 2,5 uker nå,og han er litt urolig på natta/tidlig mårran,vil ha ofte mat og er så våken.. Men det går seg vel til.. Søvn avler søvn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå