Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Bugaboo Bee vonga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en reisetrille, og denne er den eneste vogna jeg har funnet som oppfyller mitt viktigste kriterie og det er helt håndtak slik at vonga kan trilles med 1 hånd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den. Har hatt den omtrent siden den kom til Norge. Har den og oth, velger been hvis jegkan. Liten, lett å trille, lav egenvekt, lett å legge sammen og da blir den knøttliten. Anbefaler den på det varmeste.

Skrevet

Hva slags underlag kan den trilles på? Kun asfalt/kjøpesenter, eller kan den takle kortere distanser på grus også?

Har fra før Simo Kombi og Spirit S3... lettere vogndilla se :-)

Elsker disse også, men trenger en vogn som blir pitte liten når vi skal ha hele familien i bilen og ikke trenger en sovevogn med...

Skrevet

Noen flere med erfaringer?

Skrevet

dytter litt her jeg ;o) vurderer den selv ;o)

Skrevet

Helt super vogn- anbefales virkelig! Har brukt vår masse, både på ferie og her hjemme. Er helt allergisk mot store tunge vogner, så skal jeg til byen, så tar jeg selvfølgelig bee'en. Ikke noe problem å komme seg inn i de fleste butikker i Oslo nå ihvertfall;)

Jeg liker flere ting ved den: vendbart sete, stor kalesje og veldig god plass til stæsj under. Er det noe jeg ikke liker så er det selene, men det går jo an å ha andre evt.

Jeg har trillet den på mange underlag, men den passer jo best på plane flater. På brostein blir det veldig humpeti-hump, Samme på grus. men det funker jo, bare ikke så innmari lange strekninger. Det sier seg egentlig selv, hjulene er små.

Den er litt uvant å kjøe i begynnelsen, for den er bredere foran enn bak. Men den er helt herlig, svinger på en femøring, og begge mine jenter (straks 1 og straks 3 år) sitter godt i den. har hørt mange si den er smal i setet, men vi har små jenter, så det har ikke vi merket noe til.

Bakdelen er jo prisen, men jeg synes faktisk den er vel verdt det.

Skrevet

Jeg har denne, og bruker den nå i vinter-Oslo ;-). Kan kanskje ikke anbefales akkurat det, da men ...

Ellers superfornøyd, men den er nok bedre på flatt underlag enn "off-road".

Skrevet

hva koster den? og kan man bytte ut den gule kallasjen(heter det det;) )?

Skrevet

Jeg har svart kallesje!! Tror den finnes i gul, rød, rosa, blå og svart.

Den koster ca 4300,- dyyyyr, men vi har brukt den mye mer enn "startvogna", og den var jo dyrere ...

Skrevet

JAAAA! Finnes den virkelig i rosa?? Da er jeg overbevist, den vogna skal jeg ha...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...