Gå til innhold

Buhuuuuuu! (Skikkelig syteinnlegg!) ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i ryggen! I korsryggen.. Greier ikke sitte normalt, gå normalt, ligge normalt.. Det verker og gjør helt for jævlig vondt! Begynte noen dager før helga, og på søndag tok det virkelig av.. Nå gjør det så vondt at jeg er kvalm... =/ Føttene mine prikket og var numme i natt oxo... =/

Tenn et lys eller sju for meg, i håp om at det snart går over!

*liker ikke å ha vondt* =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lege er oppskrytt eller?

Tenner 10 lys for deg i kveld:)

Skrevet

Oi, masse lys her også :-O

Håper det går fort over...

PS: Lekker blogg, ja.

Skrevet

Ja. Hehe... Neida.. Vil bare vente og se litt, føler jeg har vært til legen så ofte i det siste... Sikker på han tror jeg er en hypokonder. Eller at jeg er hemmelig forelska i han... =P

Hehehe, tusen takk. ;D

Skrevet

Takk. Kjenner lysfontenen begynner å gå gjennom meg...

Tænk ju ;)

Skrevet

nummenhet og prikking i beina kvalifiserer til lege besøk. Er han kjekk da?

Skrevet

Han er ikke det heller sjø... Hehe.

Men nå måtte jeg bare bryte sammen, sitter i tlfkø til legekontoret nå.. Brukte fem minutter på å greie å reise meg opp fra sofaen isted, og nå greier jeg ikke sette meg ned igjen heller... ;P

Skrevet

Ta deg en tur til kiropraktoren i hauggata så skal du se de får brekt det opp =D

Skrevet

Urk, spyr bare jeg tenker på det... =P Sitter og er konstant kvalm nu.. ;P

Kommer jo fader ikke igjennom på tlf til legekontoret heller, etter et kvarter ga jeg opp. Nu har jeg sendt sms til de, med håp om at de leser den idag.. ;P

Skrevet

Ja, får se hva jeg finner på.. =)

Skrevet

Sånn, da har jeg bestilt meg time der.. Håper kiropraktoren er litt blidere enn hun sure som satt og tok tlf.. ;P

Skrevet

kom deg til en kiropraktor!!!!! Jeg gikk også sånn å ventet og regnet med at jeg skulle bli bra helt av meg selv. Det resulterte i at jeg trengte 8 behandlinger hos torturisten (les kiropraktor). Senere har jeg lært at om man kommer seg til kiropraktor MED EN GANG!! så holder det gjerne med 1-3 behandlinger!

Og det er en grunn til at jeg kaller ham torturist! Er ca 15 min med DRIIIITVONDT. Har mest lyst til å hyle hayt når han setter igang. Men så blir man jo bra etterpå da!!

Skrevet

Men altså... Hva kan det være da. siden det ligger helt nederst i korsryggen? Innbilte meg at de fikser kun den øverste del av ryggen... Hehehe.

Skrevet

hehehe

Problemer med nedre del av ryggen? nei ha deg ut, her reparere vi kun øverst til høyre!

Jeg hadde prob. med korsryggen/bekkenet når jeg jobbet mye ekstra på lidl. Var hos kir. 3 ganger så ble det bra =)

Så er det viktig å gå de turene etter man har vært der. Men det får du nok beskjed om. Og det var heller ikke veldig vondt.

Skrevet

Hehehehe ;)

Du, ha deg på msn litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...