Gå til innhold

Så mørkt det var/er ute idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen morgener er veldig mye mørkere enn andre. Og idag var en slik morgen. Helt svart ute.

Skal bli virkelig herlig nå når vi går mot lysere tider!! Og skulle gjerne sett at det var mer reflekser i klærne til barna. Kunne godt vært reflex både på bena og armene på ytterklær.

Og kunne vært veldig fint med en del snø, iallefall litt, så hadde det blitt en del lysere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er sååå lyst jeg, i morgen ser vi (hvis det er klarvær) sola igjen etter 2 mnd uten. Merker allerede at dagene er lysere, er utrolig deilig. Mørketiden har vært tung i år syns jeg.

I romjulen hadde vi ikke særlig snø, og det ble skikkelig svart ute. Snøen lyser opp ja. :o)

Skrevet

Ja herlig når det er klar vær. Ja kan tenke meg at det skal bli deilig å få tilbake sola etter mnd uten sol.

Vintereren er tung syntes jeg, vi har så mye regn her og grå dager. Er nok ett sommer menneske jeg.

Det koselige om disse svarte morgenene er når jeg sitter inne i stuen min og ser ut vinduet så ser jeg rett opp på skolen der gutten min er om dagene. Er et godt stykke vekke, men ser det store bygget med masse rom og masse lys. Da ser den så fin ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...