Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Og mor blir jo dradd med... Her er favoritten til 2-åringen som er hjemme med vannkopper http://www.youtube.com/watch?v=pahytSUvKqo Så søt der han sitter og synger "Kaptein Saaaabeltann" ;-) Andre med små fans?
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hehehe, de er nå søte... Ikke noe Sabeltann her i gården nei, selv om vi har vært i Sabeltann-tingen i Dyreparken... Hehe.. Her går det på LYNET MCQUEEEEEN!!! Og av og til litt Elias.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 hehe..har ei tulle på 3 år som stadig synger om "Kaptein SNaaaaabeltann, e ein faaaaaarlig maaaanj"....blir alltid litt flirfull når hun setter i gang. Tror aldri sjørøvere går av moten noen gang...
Gidder ikke! Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har gått og gruet meg til han skulle bli stor nok til å forstå, hehe. HATER den mannen der. Påsan er snart 2 år og i følge personalet i barnehagen er det han som er størst fan. "Hvert år er det en eller to som blir helt hekta på kaptein sabeltann og sønnen din er en av dem" (sa hun med noe som minnet om ondskap i blikket). Her hjemme har det foreløbig vært greit å si at kaptein Sabeltann er i barnehagen han. Og når de blir lei i bhg, da er han på ferie...
OsloMor Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Min yngste sier:" HIK OG HOI!" :0 Har grepet meg selv i å synge Kaptein Sabeltann-vise i dusjen også, enda jeg ikke er noe stor fan;).
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Sønnen min er også helt gal etter sabeltann. Han kan snart alle sangene utenatt og det er maaaaaange...hehe. I bhg har de sabeltann-kostyme og der er han førstemann. Husker da fetteren min var sabeltann-fan, det er 16 år siden. Da kjørte vi fra Norge til Spania med sabeltann på repeat hele veien ned og hele veien hjem. Godt det er 16 år siden ellers hadde jeg blitt gal nå : )
Gidder ikke! Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Haha. Busted! Jeg tenkte at det var video av sønnen din og skulle se på den, men svarte først. Søt gutt ja. Høhø
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Velkommen i klubben, haha. Her har Sabeltann vært pop i ca et år, spesielt siste halvåret etter at vi var i Dyreparken i sommer. Mast og mast og mast og mast om Sabeltann-effekter så til jul fikk hun diverse (jeg ønsket klærne men endte opp med en ufrivillig haug med sverd *grøss*) og i går (etter at hun hadde vært flink hos legen) kjøpte hun jakka selv for penger fra sparegrisen. Kjempestas! Og sangen "hiv og hoi, snart er skatten vår" skal helst stå på repeat... Spent på å se om gutten i magen blir tilsvarende jentete når han kommer ut :oD
piano♫ Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Signerer på vegne av mini her. Han slurver dog litt med uttalen når han synger, og dermed blir det: Hiiiiv og hoi, nart er katten vår ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Så søøøt da:-))))) Også er han veeeeeldig søt fra før av og den lille goingen!:-)) Ja, her er det også sjørøver og Emil avhengighet som florerer for tiden. T er så redd jeg skal stikke hodet nedi kjelen (som suppebollen til Emil), og at den blir sittende fast. Forsøker å fortelle ham at det ikke er noen overil fare for det.... Hvordan går det med vannkoppegutten da??
cherry coke Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Jenta mi på 3 år er helt frelst!! Forstod ikke hvorfor alle smågutter var så gira på sabeltann for, men nå skjønner jeg=) Det er jo kjempemoro! Liker godt filmene selv og til sommeren skal vi til Kristiansand. Gleder meg! Jenta mi fikk skuta og jakka+ hatten til jul, så hun er jo kjempegira!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 hoho.. Lille liker også kaptein sabeltann men her går det mest i Grusomme Gabriell sangen og jaggu skarrer hun ikke på r'en også gitt. Hun gikk fra uren uttale på r'en altså sånn æl -lyd istedenfor rrr til en myk r som uttales mer som g mens hun skarrer i dagligtalen også. du kan godt si det har blitt en overdose sabeltann her. vi bor på østlandet langt vekk fra skarre-feltet. hehe.
cherry coke Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Ja, men grusomme gabriell er jo helt konge! Her guffer vi opp hver gang den kommer=) Samme med Miriam av Gral sin sang. Kjempetøft!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Her i huset er det bare mor som digger sabeltann...=P Jeg syns denne sangen er kjempefin: http://www.youtube.com/watch?v=7wklVIRIaq8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå