Gå til innhold

Akupunktur, noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

I går kom mensen igjen.. Hadde for en uke siden en liten blødning som jeg håpet var en liten festebldning.. men det var det nok ikke denne gangen :(

Hadde en MA i oktober i uke 12, og denne har virkelig satt seg i kroppen. Klarer ikke slappe av med tanken på at jeg blir gravid når jeg blir det...Det slipper ikke helt taket, da det var et ønsket og etterlengtet spire.

Er det noen som har hatt gode erfaringer med akupunktur etter SA eller MA eller bare for å blir gravid i kroppens tempo? Er interessert i å finne noe som gjør at jeg slipper å tenke på det hver eneste dag, og planlegge og regne meg frem til eggløsning, mensen etc...

Har etter MAen hatt mye korsryggsvondt, noe jeg tolker som bare en psykisk spenning pga det som har skjedd..

Takker for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med akupuktur! Har hatt en SA og et IVF forsøk, så kroppen var ganske nedkjørt. BEstemte oss for å prøve akupuktur,og det funka som bare det!

Etter noen stikk ble jeg gravid og har no en gutt på tre år. Er igjen gravid etter akupunktur behandling, så det anbefales :-)

Skrevet

Gratulerer!! Så godt å høte, og takk for tilbakemelding!

Har virkelig troen på det, men godt å høre om andres erfaringer!

Skrevet

Da har jeg bestilt time... Får håpe at dette kan hjelpe da... begynner å bli litt utolmodig nå...

(9pp.)

Skrevet

jeg prøver også akupunktur nå, så får vi se hvordan det fungerer...er inne i 4 pp...

Skrevet

Jeg skal ha min første aku.time onsdag i neste uke, og er veldig spent på om jeg er like heldig som så mange andre :)

Skrevet

så spennede at flere skal prøve:) Vil gjerne høre med dere hvordan det er!!! Jeg skal bestille i morgen:)

Lykke til til oss alle.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...