Lillefy Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei, vi fikk i dag diagnosert vår 4 årige datter med "svær obstruktiv søvnapnø" på godt dansk. Hun skal snarest ha fjernet mandler og polypper. Jeg vil gjerne vite om det er noen her som vet litt mer om det, sånn first hand?? Det jeg har kunnet lese meg til sier nemlig egentlig ikke så mye i forhold til barn! Hun er ellers glad og fin, mye trøtt og "vondt i magen", men ikke veksthemmet eller noe og klok nok!!!! Hun er motorisk alderssvarende, men veldig "spagetti". Takk for evt hjelp...
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Ingen førstehåndserfaring med barn nei, kun vært borti på voksne. Fant denne, kanskje den kan gi noen svar? http://www.legeforeningen.no/index.gan?id=9932
Lillefy Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Takk for det, det var ihvertfall litt mer sigende enn det jeg har lest til nå. Syns legen var litt lite meddelsom, mulig at han ikke ville "skremme" A som jo også var tilstede. Jeg har det bare dårlig med at hun tydeligvis aldri har opplevd dyp søvn!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Skjønner at det ikke er noe særlig å tenke på, men en ørliten trøst kan kanskje være at så lenge hun aldri har opplevd det vet hun ikke hva hun går glipp av. Du får ringe legen og "stille ham til veggs", krev skikkelig informasjon - skulle bare mangle at du ikke fikk alt du trenger om dattern din sin tilstand. Håper hun får hjelp, så hun får skikkelig skjønnhetssøvn nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå