Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Lillegutt har begynte å våkne sånn i 23 - 00 tiden hver kveld. Da står han i sengen og skriker (10 mnd) jeg prøver og gå ut og inn å legge han ned, men han bare hyler når jeg går ut av rommet. Får så vondt av ham. Så (dumme meg) har begynt å ta ham opp i armene mine og kose med han. Så nå forventer han dette. Han roer seg helt i armene mine, men straks jeg legger han i sengen, så reiser han seg og hyler. Jeg setter med ved siden av ham og holder ham fast på brystet, så han ikke får snudd seg for å reise seg opp, han roer seg da, men hyler hvis jeg prøver å gå ut... Han blir mer og mer våken for hver gang. Han har også en tendens til å våkne sånn i 5 - 6 tiden om morgenen og jeg blir så stressa når klokka nærmer seg 01 og vet han skal opp om 4-5 timer og han ikke er i nærheten av å sovne. Har tatt ham inn til meg for 2 natten på rad, da ligger han og vrir og vrenger på seg hele natten og jeg sover UR dårlig.. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre, og hvorfor han holder på sånn? Er det seperasjonsangst? Han har ikke vært noe spes kosete før, og heller ikke mammadalt... Har kjøpt sånn pose man kan spenne fast i sengen, men har ikke fått tatt den i bruk, har prøvd den, men han klarer å snu seg rundt på magen allikevel....
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 for det første ville ikke brukt sånn pose. går ann å kvele seg i de:s bare la han hyle, men gå inn hvert 5 min å trøst han, han vil tilslutt sovne av seg selv og han kommer til å lære at det ikke nytter. men det forutsetter at du vet at han ikke er sulten el våt i bleien. ikke noe triks å ta han inn til deg, da bare flytter du problemet.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Ja jeg vet jo egentlig dette.... uff..:-( Må vel bare være streng da.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 jupp. jeg hadde det asmme problemet da eldstejenta var mindre. var helt jævlig for oss begge, men roa seg etter noen dager.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Ikke sulten, spiser masse grøt i halv 7 tiden. Har prøvd å gi melk, men er ikke spes intr. Drikker litt vann, ikke for varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå