Monajenten Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Og jeg blir nesten flau av å vise den til noen, men jeg trenger hjelp. Virkelig. Håper det finnes noen der ute som vil hjelpe meg og støtte meg! For dere som er interessert - her er bloggen min: http://ketolysehverdag.blogspot.com/
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 "Slå på tråden" når du trenger hjelp! ) SKal gjerne hjelpe deg. Vet selv åssen det er å ikke være i matchvekt! Kanskje du også kan være til hjelp for meg - har selv tenkt å begynne på ketolysekuren. Men det er noe med å komme igang! Skal iallefall sjekke ut bloggen, skrive litt til deg og være der for deg! ) Masse lykke til da, snuppa!
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Takk vennen, det er godt å høre. Jeg sliter nå, og trenger all motivasjon og støtte jeg kan få:-) Håper det er noen som gidder å følge med;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Tenk når du kommer inn i de gamle buksene - tenk når du kan gå i butikken og kjøpe en (eller to) str mindre! En seier! Følelsen av å gå ned BARE en kilo må jo være fantastisk! ) Da er du på vei og mangler kun 9 til:p Kjenner ei som tok bilde av seg selv - ett bilde for hver kilo hun gikk ned. (eller for hver veiedag hvis hun hadde gått ned mer enn ett kilo) (Hun skulle ned 15kg..) Hun sa at det hjalp - ga henne mer økt motivasjon fordi hun kunne se noen forandringer.Og iallefall forandringer fra 15kg til å kun ha igjen 10kg. Også trente hun. Merket det godt hvor mye mindre andpusten og hvor mye bedre form hun ble og det ga henne også motivasjon til tusen. Vet ikke om det er noe for deg, men.. hehe Jeg skal følge med jeg! ) Skal iallefall få tatt meg en titt hver mandag! (Jobber så mye innimellom - men er sykemeldt i disse dager, hehe. Derfor dere har sett meg her inne så ofte den siste tiden. )
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2009 Åhhh vålerenga TAKK! Jeg har vurdert å ta bilder, men blir litt småkvalm av tanken. Men jeg tror jammen meg at jeg skal gjøre det likevel. For det hjelper. Ååhåhhhh jeg SKAL inn i mine gamle klær. Jeg har alt for masse fint til at det aldri kan bli brukt mer:-) TAKK og stor klem til deg:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, masse lykke til! Kommer ikke til å si at jeg håper du klarer det - for det vet jeg!! Gleder meg til å se den dagen bloggen din er erklært ferdig! Klem
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 Hurra hurra du var akkurat den jeg trengte nå, kjenner jeg:-D JA jeg også vet at jeg klarer det, og jeg hååååper at jeg kan erklære bloggen ferdig i april, som er målet mitt:-) :-) Natta søten:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Søten duh.. Jeg vil være søtA. Så det så ;o) Hehe, godt jeg kan være til hjelp *jippi* (Trengte det selv nesten - etter å ha FÅTT hjelp fra en annen person før om en heeelt annen ting ;o) Merkelig hvor mye en person og hva h*n sier kan gjøre med en.. ) Selv opplevd det til de grader!! ) Også er det morro å være til hjelp også ) Natta og sov godt!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Super blogg:-) Skal følge med den-jeg er ketolyser selv og begynte i Januar:-) ..og ja jeg har faktisk tatt av 4,4 kg på to uker!! en super kur med andre ord:-)) Masse lykke til:-)
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2009 Åhh det er så motiverende å lese sånne svar, 2 kids...!!! Tusen takk, det gjør meg bare enda med klar for å få dette her til!!! :-D
serin@ Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Så fint bilde av noen som liksom ikke er fotogen!! Lykke til med slankingen
Gidder ikke! Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Spennede da, Monajenten! Ønsker deg masse lykke til:) Skjønner ikke helt hvordan man regner ut nøyaktig hvor mange gram karbohydrater man får i seg av alt man spiser jeg, kan du forklare meg det? Med t-skje, takk!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 hehe..blogg nummer 3! ;p forøvrig så synes jeg du skal holde deg unna det flatbrødet altså! greit at det veier lite og derfor har lite karber men hvetemel er EVIL både for vekta og cellulitter!!!!
mamarama og lille banan Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 inspirerende blogg! tror jeg må lese meg opp om denne kuren...er jo veldig god i kjøtt og godsaker, så kanskje jeg også skulle greie denne! tror jeg må følge deg på veien jeg altså
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2009 FuriLaks: I boken som heter "Slank med ketolysekuren" er det en karbohydrattabell hvor det står hvor mange gram karbohydrater det er pr. 100 gram i alle matvarer. Anbefaler deg å kjøpe den, koster ikke mange kronene. Ellers står det på pakken på ganske mye, samme sted som det står kalorier. F.eks. i kjøtt er det mindre enn 1 karbohydrat pr. 100 gram så det kan man spise ubegrenset av.
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. januar 2009 mamma til gutt: Så koselig da, vær gjerne med å følge meg. Det er greit å ha noen å støtte seg til:-) Stinkusen min: Jeg har ikke tenkt å leve på flatbrød altså:-P Men jeg hadde SÅ lyst på skiver i går, og da var det en super erstatning:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 hehe ok da. bak deg brød da vel!
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 20. januar 2009 Er ikke de kjempedårlige de brødene da??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #19 Skrevet 20. januar 2009 ikke det jeg baker nej. hehe. er bare frø og egg da, men godt å legge pålegg på. står inne på slankedebatten ett sted.
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 20. januar 2009 Finne til meg og sende på mail? :-P kosekosekosekose Hvor mange karber pr skive?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #21 Skrevet 20. januar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139413400 her er tråden..det står ikke noe om hvordan du lager det men det er superenkelt. bare visp eggene og tilsett Creme Fraishen, så har du oppi det tørre. Husk BAKEPAPIR i forma.. det holder ikke å bare smøre formen og det er ingen elting involvert for deigen er ganske flytende. hehe.
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 20. januar 2009 Takk søta mi. Regner med det er den oppskriften du har lagt ut.
Gjest Lenchen jente98 og jente08 Skrevet 20. januar 2009 #24 Skrevet 20. januar 2009 gøy med blogg. jeg blogger om helse, livet og mote på: http://lenestyle.blogg.no
Monajenten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 20. januar 2009 Så gøy blogg du hadde Lene! Den er herved lagt til i favoritter (og jeg sikler etter sko;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå