Gå til innhold

Ville dere betalt 5000,- for disse to vognene ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en vogn vel? En duo vogn. En kalesje og et understell og to bagger? For meg så kommer det ann på hvor gammel den er og hvor fint brukt den er. Denne såg fin ut da. Men uansett greit å prøve å prute litt:-))

Skrevet

Ja, men det er to vogner da. Jeg slipper å kjøpe babyvogn eller sportsvogn når jeg har denne. Jeg har sett den og, og den er kjempelekker. Den ser ut som den ikke er brukt en gang.

Skrevet

som regel er alle vogner 2 i 1.

kommer ann på hvilke modell det er. er det en 2007 og bare brukt inne så har jeg kanske godt for den. er den brukt ute så hadde jeg punga med 2 lapper til til en ny. dyr for å være brukt, men greit pris hvis det er årets eller fjorårets modell som er bare brukt inne.

Skrevet

Enig med de over her. Dette er kun en vogn, ikke to... Viktig å ha i bakhodet så du ikke betaler for mye...

Så noen andre her inne skrive at vanlig pris for en brukt vogn er halv pris. Da blir 5000 i drøyeste laget for denne synes jeg. Sikkert prutbar :)

Skrevet

Skal du gi såpass for vognen bør norsk garantibevis følge med synes jeg, det bør være en 2008 modell for denne prisen.. Da er det minst et år igjen på garantien pluss reklamasjonsretten. Men jeg hadde nok prutet litt ja, utrolig mye vogner til salgs på finn nå.

Har solgt to vogner på finn i det siste, og min erfaring er at den/de som viser interesse den første eller andre dagen er en potensiell kjøper. Jeg har solgt begge iløpet av en uke , og til slutt har det egentlig bare vært en seriøs kjøper igjen på hver av vognene. Ingen har prutet! (Ei fikk gratis frakt, det var det eneste) Så har du mulighet til å reise og se på vognen hadde jeg gjort det, og ta med deg gubben eller noen som er flinke til å prute, hvis du synes det er ubehagelig selv. Jeg som selger synes det er "vanskeligere" å stå imot hvis det er fler enn en som kommer og ser på saker jeg skal selge ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...