Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da bhg venner ble bedt i bursdag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har 3 gode kompiser i bhg, de er firkløveret selv.

Men, ingen har jo vært her, eller ham hos de eller noe enda da.

Han er den første av de som blir 3 år, så vet ikke hva som er vanlig jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her startet de alt når de ble 1år gamle......

Men da kjente vi mødrene hverandre.

Kretsen ble ikke utvidet før eldste fylte fire. (Men så startet hun ikke i bhg før den tid heller, så....)

Skrevet

Startet med barnehagebesøk da de var 3 år. Da var mange av foreldrene med (det var de ikke i 4-årsdagen)

Var veldig gøy for ungene :-)

Skrevet

Her starter de vanligvis når de begynner på stor avdeling. Det vil si at de som er født sent på året begynner til treårsdagen og de som er født tidlig på året begynner når de fyller 4.

Skrevet

Vi inviterte jentegruppa til snuppa i 2 års dagen hennes nå i november.

Skrevet

Startet med 4-åringen som hadde barneselskapfor en mnd tid siden, ingen foreldre var her og det var veldig deilig synes jeg da;)

Skrevet

Snupp er ikke Vera Venneløs i bhg iflt pedleder, men hun blir 4 i år og er foreløpig ikke bedt i noen barnebursdager i barnehagen. Spent på å se hvordan det blir i år - HUN har i all efall veldig lyst å invitere noen fra bhg, og jeg sliter bare med å bestemme meg om vi bare skal ha de vi hører om daglig eller alle (men da er de 20 også + evt foreldre).

Skrevet

Her er det vanlig å begynne når de hopper over på stor avdeling, så de som fyller sent på året begynner med 3-års dagen og de som fyller tidlig på året starter med 4-års dagen. Her er det også vanlig å be bare de på avdelingen som er født samme årstall, så når gutten min fylte 5 år forrige uke var alle de andre barna fra avdeling som også er født i 2004 her (pluss et par stykker utenom). Er ikke så mange som har mulighet til å be hele avdelingen (18 barn)...

Vet ikke helt hvordan det blir med vesla her da, hun er 20 mnd nå og begynner allerede å få god dreis på snakkinga, så med to eldre brødre kan det godt hende hun "forlanger" selskap når hun blir 3 år, da skal hun i tilfelle få det, selv om hun vil gå på liten avdeling enda.

Skrevet

Vi hadde nabobarna, som inkluderte en del fra bhg, når gutta var 3 år. Foreldrene må jo være med da, og det var kaotisk og hyggelig:) I vår bhg. venter de fleste med å be bhg. barn til 4- årsdagen. Da kommer de alene, og det er ofte ren barnehagebursdag.

Skrevet

3 år. Men dette var familie bhg pluss andre venner, så det var noen barn som var 1.5 år osv. Jeg tror de har mest glede av det fra 3 år og oppover :0) dette var 2 timer med foreldre.

Skrevet

Her hos oss har 4 årsdagen vært den første bursdagen guttene har vært invitert i eller hatt selskap selv. Dersom vi inviterer kompiser fra barnehagen, inviterer vi alle av samme kjønn som er født samme år. Det er et "krav" fra barnehagen, så ingen skal bli utelatt.

Skrevet

mine startet med ordentlig banebursdags-feiring da de fylte 3 år.

leste et sted at det med antall gjester i forhold til alder anbefalte de å ta barnets år og legge til en.. altså at man har 4 gjester maks når man fyller 3 år... vi gjorde det til snuppa i fjor. og det ble veldig velykket!

Skrevet

I barnehagen til jenta vår er det vanligst å begynne med 4-års-dagen. Da blir hele avdelingen invitert og bursdagen er i barnehagen. (Får låne denne gratis i helgene.) Syns det er bra å ha bursdagen i barnehagen, for da er alle kjennt med stedet. Pynter med ballonger og har litt ekstra stas, så det ikke blir vanlig barnehage. Ungene leker og koser seg og er vant til miljøet og kjenner alle reglene.

Skrevet

Heisann twintipp!Hørest kjempegøy ut for gutten din og be de tre vennene sine fra bhg i bursdagselskap.Mine barn har bedt venner fra hjemme og noen fra bhg som de leker med.Har bedt barn fra bhg når barna mine var 3 år.Ha en kjempekjekk bursdagsfeiring.

Ha en fin dag!klem fra chrisallic

Skrevet

så fort de gikk i bhg egentlig... det er jo de vennene de faktisk omgås mest. 3årsdagen til første, og 2årsdagen til minste.

Skrevet

4 år. Noen foreldre var med i selskapet, andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...