❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Skal opp i muntlig kl 16 i dag,, gruer meg men håper på at d går greit.....
cammiss Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Min gamle far- pleier å si at man må huske å prate langsomt- fordi man slipper å si så mye.. - Ta det med ro- pust ned i magen- lytt etter spørsmålene- skriv de gjerne ned - Ta intitiativet hvis du vet at du er godt forberedt og kan det de spør om... Lykke til!!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Et bra tips, men tror ikke jeg greier det, jeg har bestandig pratet fort, heldigvis vet jeg temaet, å får lov å ha med stikkord inn. Håper bare at jeg husker d jeg kan.....
cammiss Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 det ordner seg vet du.. hvi du vet tema kan du prøve å sette stikkordene i en slik rekkefølge at du får en god fremdrift i det du skal si- fortalt "historien " på en måte.. Men sidem du kan å prate for deg.... så tror jeg også at du kan klare å roe ned tempo- det har jeg klart på flere muntlige prøver- og det er lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå