Gå til innhold

Februarmamma treff Oslo 22.januar


Mamsi_79

Anbefalte innlegg

Hei alle dere vakre høygravide :)

 

Tusen takk for sist treff på peppes det var hyggelig å se alle igjen etter jul og nyttår.

Denne gangen blir det spennende å prøve et nytt sted så husk å merke av i deres hektiske timeplan at på torsdag 22.januar kl.17.00 på Jacob All i Bogstadveien er det det skjer ;-)

 

Har bestilt bord til ca. 12 personer under navnet "Februarmammaer"

 

Skulle det være noen BIM jenter som fremdeles ikke har våget å henge seg på treffene våre så ta sjansen nå.. ;)

 

Da gleder jeg meg til å se dere , forhåpentligvis alle sammen.

 

Skriv dere gjerne på under her om hvem som blir / ikke blir med så vet vi ca. oppmøte :-)

 

Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har enda ikke vært med på et eneste treff, men har veldig lyst. Er vel ikke forseint å slenge seg med rett før det store skjer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :)

 

Var ordentlig trivelig forrige gang og skal bli kjekt å se dere igjen - jeg er med!

 

Sees på torsdag :)

 

-Margrethe-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Takk for sist.

Jeg kommer nok en liten tur, må bare se an formen. Hvis ikke jeg kommer må dere ha det hyggelig.

 

Vera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'll be there too :)

Gleder meg, spennende med nytt sted. Har forresten fått barnevognen i hus og kan ikke vente til lille trille ligger i den............huuuuiiii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle dere som var på treff i går:)

 

Det var superkoselig! Gleder meg til neste gang. Hvem er det som skal ha mailadressen min så jeg kommer opp på den maillisten?

 

Marthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Kjekt at du også har hengt deg med :) The more, the merrier.

Send meg en postmelding med adressen så hekter jeg deg på, har allerede fått adressen fra hun andre som var med i går.

 

Håper vi kanskje blir bedre kjent neste treff ;) Litt vanskelig det der når vi er så mange og blir sittende på hver sin side av bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går , det var utrolig hyggelig- som alltid(-: Holder en knapp på at Nathalie popper først siden hun snart har termin, men lykke til hvis noen popper før neste treff! God klem fra Malin med pudding i magen (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for igår! Var kjempekoselig å treffe dere igjen:)

jeg gikk jo litt før, så lurer på når neste treff ble avtalt?

 

Marianne :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...