Gå til innhold

Noen som fikk pos. tidlig test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig testet dere? Og med hvilken tester? Er så utolmodig jeg. Hvilken gr.symptomer fikk der først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i føle legen og med tanke på hvor langt jeg er på vei har jeg testet positivt etter ca 12 dager etter unnfangelsen... fikk beskjed om at man kan teste pos ettr allerede 10 dager! men var tvillingunnfangelse da... så kan jo være hcg nivået dermed øker sidendet er to egg og ikke ett som har festet seg...

Skrevet

Takk for at du tok deg ti til å svare:-) Er evt 12 d etter unnfangelsen i morra. Tror jeg skal prøve en test for morroskyld. Det er jo så spennende. Har ingen symptomer, bare en god følelse... Flere som har tidlig-testet???

Skrevet

Hei jeg testet 11 dager etter eggløsning med billig strips og fikk positiv!!

er 7+0 nå og magen er blitt bra stor allerede men dette er da nr 3 kanskje det er tvillinger hehe...

Skrevet

Hei hei!

Med første mann fikk jeg positivt 10 dager etter eggløsning:)

Skrevet

Hei!

Jeg testet positivt 6 dager FØR IKM, dvs 9 dager etter EL (befruktning). Testet på formiddagen da jeg var så dårlig på morgenen med kvalme, svimmelhet og uvelhet som kom med ett brak - tok en test for sikkerhets skyld selv om jeg trodde den var negativ og at det var alt for tidlig...

Jeg mistenker også tvillinger, men er litt usikker. Har vært skikkelig dårlig form siden jeg testet positivt - skal til legen nå for å få forlenget sykmelding. Har en datter fra før på snart 3 år og var ikke i så dårlig form da.

Symptomene mine er: Sinnsykt vondt i puppene, veldig svimmel, kvalm i perioder, mistet matlyst, all mat smaker så rart og jeg føler meg veeeeeldig sliten - skal ikke mye til før jeg må legge meg ned litt og da sovner jeg fordi jeg er så trøtt om dagene...

Lykke til da =)

Klems

Skrevet

Jeg testa positivt 2+6 (faktisk!!) altså ca 6 dager etter EL, brukte billig test fra billige-tester.no eller no. Vil ikke anbefale å teste så tidlig da, tilfelle det er et kjemisksvangerskap.

Hadde ingen symptomer da jeg testa.

Skrevet

Med de tre første fikk jeg knapt synlig strek før 12-13 dager etter el, altså rett før IKM, med første ikke før over dette.

Denne gangen ante det meg at noe var i gjerdet tidlig. Tok en el-test (de slår jo ut på graviditet også) bare 7-8 dager etter el, den slo ut. Merket at det var noe på kroppen. Ble uvel i situasjoner jeg aldri reagerer på ellers, trøtt, svimmel. Kvelden 4 dager før jeg skulle hatt mensen, altså 10 dager etter el tok jeg en CB test, den vanlige. Slo ut med en gang, tydelig positiv. Tror ikke dette er helt vanlig da, er jo også første gang for meg at det har vært noe tydelig resultat før IKM. Jeg har vært til tidlig UL og vet at terminen min stemmer og at det IKKE er tvillinger :-)

Skrevet

Takk til alle dere som har svart. Tok tidlig-test i dag. Den var neg, men håper ennå. Kan jo bare være lavt hcg-nivå i kroppen ennå... Tålmodighet er en dyd ;-). Klem fra lille meg.

Skrevet

Jeg testet positivt 11 dager etter unnfangelsen, og den var tydelig positiv. Har forresten vært på tidlig UL og det er bare én der inne ;)

Skrevet

Grattis! Så koselig. Er som oftest nok med en om gangen;-)

Skrevet

hehe ja, det er min første, og jeg synes det er greitt med en av gangen, hvertfall til å begynne med hehe :D

Skrevet

Jeg testet julaften,

ventet mensen 3 Januar...

Og nå er jeg i mi 8 uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...