Gå til innhold

Dere som har samsovet,hvordan gjorde dere det når dere sluttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips? Min lille hater sengen sin,og jeg vil helst ikke bruke ferber metoden hvis det er mulig uten. Gjorde dere det gradvis,eller var de bare slutt en dag?? Jenten min er 16mnd og har vel mer eller mindre samsovet hele tiden. Har ikke eget rom til henne,og funket ikke å ha henne på samme rom som storebror. Hun har vært litt syk og fått div jeksler osv og da har det blitt til at hun har sovet i vår seng..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var så "dum" og begynte med dette da vår sønn var 15mnd (dvs 1mnd siden) Da hadde vi vugget seng i 15mnd og var drit lei av at han våknet vær natt og måtte sitte og vugge senga hans både 2,3 og 4 ganger per natt. Så vi prøvde og ta han over i vår seng. Nå sover han fra kl 19 og våkner som regel mellom kl 1-4 for og vill ligge sammen med oss og sover til kl 9-9.30 :D Her er planen vår for og få lillemann over i egen seng: Har tenkt og bytte ut sprinkel senga med vanlig seng da han blir 2år, den nye senga kommer jeg til og sette rett inntil vår. Så da er det nesten som han sover i samme seng som oss bortsett fra at han egentlig faktisk sover i sin egen seng :) også har jeg tenkt og begynne og dra denne litt og litt fra vår egen seng etter vært. Høres sikkert tungvindt ut men ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...