Gå til innhold

lite hjertesukk....

Trinepia mamma til 2 prinser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare litt syt og klag fra meg....

prøver å bli gravid for n'te pp.... Har en sønn fra før av som er litt over 3 år gammel og elsker han for alt i verden, men ønsker meg et lite nurk til da... Var overlykkelig i desember 07, var gravid, men mista i uke 8+2.... slet i ettertid med rester og cyster, så vi fant ut at da venta vi nåen måneder før vi prøvde igjen. Jeg har leddgikt som jeg har hatt fra jeg var 2 år gammel, og hadde en dårlig periode etter jeg mista så jeg gikk i noen mnd på akupunktur for å komme ovenpå igjen... i juni 08 begynte vi å prøve igjen, og vi er ikke kommet lenger enn det... hver måned blør jeg som en gal og håper like mye hver mnd at NÅ, NÅ er det vår tur... men neida... har vært hos gyn og sjekka at alt er i orden, brukt eggløsningstester over 2 pp for å se om det kan hjelpe, men neida....

forrige mens fikk jeg plutselig 3 dager før tida, denne gangen blør jeg nesten ikke i det hele tatt, i dag har jeg såvidt hatt spor, og det på hele dagen fra morgen til sen kveld..... forstår meg overhodet ikke på kroppen min... jeg som har mens i 7 dager, blør som en gal i 3-4 av dagene og "tull-blør" i 3-5 dager... blir gaaaaal....

men har bestemt meg for at blør jeg ikke mer til i morgen, da blir det å ta en test... for å være sikker... bare for å ha gjort det... og slippe lure på om jeg er gravid eller ikke....

men kanskje jeg bare rett og slett tenker for mye på hele gravid greia... men er liksom ikke så lett å bare slutte tenke på det når man har prøvd ei stund og ikke får det til.... og når nære venner/familie blir gravid uten å ønske det og vi ikke får det til.... ja, da føles ikke livet litt urettferdig....

Men en gang lykkes vel vi og.... det tar vell bare sin tid... selv om det er kjedelig å vente... og leit hver måned når mensen kommer...

men guttongen får seg sikkert en brøster en eller annen gang, håper jeg.....

bare et lite hjertesukk fra meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den som venter på noe godt...venter ikke forgjeves...:)

ikke gi opp håpet, kan ta tid, men til slutt sitter spiren som den skal;)

lykke til

Skrevet

Huff, håper det ordner seg for dere, og at lillebror blir storebror :)

Lykke til!! :) :)

Skrevet

joda, du har helt rett i det... men blir bare så ... lei av og til og da er det godt å få ut litt frustrasjon....

takk for det og det samme til deg!

Skrevet

jeg kan fortelle deg min historie:)

jeg ønsket meg barn sååå inderlig...prøvde i 1,5 år uten å lykkes i det heletatt...tenkte på det hver dag heeele tia..

og plutselig fikk livet mitt en liten dreining...det blei slutt og jeg tenkte det ville bli godt å bli fri, har så å si alldri vert fri..og var glad, tenkte lite på baby da ja..var jo fri....men det varte ikke lenge du gitt:P

møtte en anne, og den historien er for lang til dette nå:P men uansett...vi blei stormforelska..ig baby var ikke noe vi tenkte på i det heletatt...

hadde så å si glemmt det..så blei jeg gravid bare 4 måneder etterpå.....uten å prøve noe særlig...

så jeg tror nok det å tenke for mye på det er en stor grunn til at mange sliter leenge før de blir gravid..

finn deg en hobby for eksempel? noe som kan få deg på andre tanker?

lykke til iallefall;) slapp av, du har jo vert gravid før, og du vet at ingenting er galt mmed deg, du kan bli gravid...gå heller å nyt en hobby eller gjør noe spennende imenst;)

Skrevet

Skjønner så godt frustrasjonen din! Og liksom litt ekstra bittert at dere mistet en gang også!

Men ja, har tro på å koble ut litt. En jeg kjenner ga opp HELT etter å å prøvd i flere år. Hun dro på ferie og røyka og drakk med begge hender, som hun sa. En måned etterpå hadde hun positiv test... Et annet vennepar av meg måtte vente i fire år før neste mann kom, uten at det var noe galt.

Si i fra i morgen, da. Hvordan det gikk med testen, altså. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...