Sol + spire Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei Jeg har en supernova som jeg er veldig fornøyd med. Har aldri tatt inn støy fra andre kilder. Mange som skryter av den. Jeg anbefaler i hvert fall den:)
Pennuna Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Vi har vært kjempe fornøyde med Phillps sin!
Vinden blåser Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 har supernova sin,og den er greit nok,men vet ikke om jeg vil anbefale den... det som er greit med den er at den sier fra om det ikke er kontakt mellom foreldreenheten og babyenheten.. ellers så er det mye tull syntes jeg.. f.eks så sier den fra om det er lite strøm på enhetene..er det lite strøm på babyenheten kan man se det på foreldreenheten,og det er jo kjempebra..men det begynner også å pipe på babyenheten! hvis man først skulle være så uheldig at babyenheten da har lite strøm er det om å gjøre å løpe raskest mulig for å få den bort fra den sovende babyen før ungen våkner..for lyden er ikke direkte behagelig.. I tillegg til det så har den tullet en del ifh til temperaturvisningen,og mister plutselig dekningen..er aldri lenge av gangen at den mister dekningen (gjerne bare et sekund eller to), men det kan bli fryktelig irriterende når den først har en tullekveld... min teori er at den blir påvirket av fullmånen men den funker,og jeg stoler på den... Det jeg vil anbefale deg om å gjøre er å oppsøke en forhandler og si at det du vil ha er en som viser at den er innenfor dekningen til babyenheten (veldig greit med digital skjerm). Vet ikke om det er andre som har denne egenskapen skjønner du..men er det alternativer ville jeg vurdert de hvis jeg var deg. Husk at jo flere funksjoner en babycall har, jo flere funksjoner er det som kan gå tullete på deg....
snartentil:) Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Vi har doro bm35+1, og har stort sett vært fornøyde med den. Den har stasjonær enhet, som kan være på barnerommet, og så har den to mobile enheter, slik at man kan bruke disse når ungen ligger ute i vogn etc. Det STORE minuset med denne synes jeg er at det er veldig mye støy i mottakeren når den slår ut. Kommer det noen smålyder fra babyen som gjør at babycallen slår ut, så skvetter man til av duringen fra den, og klikket når den slår seg av igjen... Vurderer sterkt å kjøpe ny til nestemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå