mamarama og lille banan Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 den var jo skikkelig fin elsket historien der kjæresten din overrasket deg med tur til venezia og forlovelse )
mamarama og lille banan Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 her er min blogg, hvis du vil se http://makankjakan.blogspot.com/
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Fin hjemmeside du har laget Har lagt igjen 1 beskjed der.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Hei, mamma til lillegull! Så koselig at du ville legge igjen en beskjed, det synes jeg var stas! hehe!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Hei! mamma til gutt 271008! Så gøy at du likte siden, er alltid koselig å høre! Hehe, ja, du kan tro jeg ikke var sen om å slå til når denne drømmemannen fridde til meg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Åå, ble så rørt av det forloveden din gjorde!! ) Så romantisk!!!! Forloveden min tok meg med til Sverige så jeg fikk møte delfiner - noe jeg har drømt om hele livet. *åh* ) Fridde på bassengkanten sammen med delfinene, hehe ) Dere er veldig søte sammen )
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Synd det ikke går ann i "redigere" innlegg man har skrevet, for nå ble det mange på meg her! Ville bare si at bloggen din var kjempestilig, også så nydelig liten tass han Anders var da! Gleder meg til å bli mamma selv, skal bli spennende den dagen jeg får møte lille Daniel i magen!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Daniel er forresten et nyyydelig navn ;o) hehe Lenge siden dere bestemte det?
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Åh, det hørtes jo helt fantastisk ut Det er mange oppfinnsome og kreative menn der ute faktisk! Ja, jeg ble veldig overasket og rørt selv, følte jeg levde i en rosa sky!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, takk for det! Har lagt merke til nicket ditt flere ganger fordi jeg synes du ofte svarer på innleggene mine og det er veldig koselig:) Jeg har alltid ønsket at sønnen min skulle hete Daniel og forloveden min hadde egentlig ikke noen navn han følte spesielt sterkt for, og derfor fikk jeg viljen min med Daniel! Ble vel offesielt at han skal hete det for 3-4 uker siden!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Det skal være sikkert og visst! ) Heldige er vi! ;o) *må ta godt vare på de*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, det er bra - har vel noe med nicket å gjøre - hihi ;o) Neida - dt er vel heller hva du spør om/hvilke innlegg du lager. Etter 4år på BIM/DIB er det koseligere å svare på litt andre tråder enn barnevogner, bilseter og teppe over vogna *grøss* ;o) Jeg bestemte navnet før jeg visste at jeg hadde en gutt - følte det på meg. Jentenavn hadde jeg ikke i tankene engang, hehe.. Var 17uker på vei da:p
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Så sant, så sant:) Har ikke vært her inne så lenge men ser innlegg som jeg ikke vet om jeg skal ta seriøst eller ikke stadig vekk! *Passer godt på!*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Haha - det er ikke godt å vite alltid... ;o) Kan bli endel tull innimellom. Hehe, menmen - det er vel bare sånn dib er..
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #16 Skrevet 20. januar 2009 Stemmer det:) Men alt i alt så er den jo en veldig fin side! Merker at det er veldig godt som førstegangsgravid å kunne spørre dib- mammaene her inne når det er noe man lurer på!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 Snek meg in og tittet på profilen din her jeg, og der fant jeg en blogg:) Guri, så nydelig vesle Daniel`en din er altså, det er jo rene "lano-ungen":) Nydelig bilde hvor han holder de hvite blomstene!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Joda - DIB er veldig fint å ha. Bare å holde seg unna anonymsiden syns jeg - så går det! ;o) Er mange fantastiske damer her inne da!! ) Hehe, takk for det! =) Ja, jeg elsker det bildet selv. Gled deg til du får henge opp bilder selv av lille Daniel`en din! Er faktisk herlig å gå forbi bildene hver gang, hehe )
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #19 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, kan nesten ikke vente! Har det siste UL-bilde på kjøleskapet da! Syntes det er stas bare det, jeg! Men nå får jeg hoppe til køys, vi snakkes siden! God natt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. januar 2009 #20 Skrevet 20. januar 2009 Hehe, UL-bildene ja. *sukk* Herlig å se på de og... Gleder meg til jeg engang blir gravid igjen!! hehe Har samlet på mine UL-bilder og magebilder og lagt inn begynnelsen av albumet - rett etter kommer Daniel som nyfødt. Herlig å se utviklingen - og andre syns også det er morro:) Sov godt! Må vel snart hoppe til køys jeg og..
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #21 Skrevet 20. januar 2009 Dytter denne opp igjen jeg! Koselig med meldinger i gjesteboken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå