erteposen + 4 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Vi har to gutter, og begge to har en tendens til å komme snikende når formen ikke er god. Ligger fint mellom oss, og det er igrunnen bare kos. Det som irriterer meg noe vanvittig er at tisser de seg ut havner alltid tissen på min side av senga. Begge to har gjort det, og far ruller seg over på sin tørre side..grr. Minsten sover i senga vår nå siden var er ute på reise, og gjett hva som skjedde. Mamma, jeg spyr!!! Han sitter pent og pyntelig i sengen og hele min side er full av spy!! Er jo umulig å få bort!! Hvorfor alltid på min side?
Koseklompen Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Sikkert en konspirasjon gutta-boys imellom ..he he.. eller en konkurranse..hvem kan tisse og spy mest på mammas side..he he
erteposen + 4 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Hm..mistenker pappaen for å stå bak:/ De har hatt spysjuke to ganger i sitt liv, og begge gangene er far bortreist. Tilfeldighet? Doen er også tett. Sjermerende:)
Koseklompen Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 He he.. er nok pappaen som har gitt guta noen pekere på hvordan holde mamma i kort lenke mens han er bortreist.. hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå