Gå til innhold

ALL INCLUSIVE syden, lønner det seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

funnet et kjempefint hotell på gran canaria, eneste minus er 2, 5 km til strand. 19000 for tre pers, all inc. Ellers har jeg funnet Blue Village Monte Feliz til 13000, da uten måltider. Jeg er blank på sydenturer, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg har bare vært på all inclusive en gang, og det passet meg skikkelig dårlig!! Ble lei av maten, ikke var det noe som var spesielt godt heller (er grenser for hvor godt det er med salat i lengden), og jeg savnet å spise ute å ulike steder. Vi hadde ikke barn dengangen, da.

Dessuten er det lite bærekraftig og solidarisk med de som faktisk bo i landet vi besøker å kjøpe all inclusive - om det er noe du bryr deg om:)

Skrevet

jeg tror det kommer litt ann på hvordan du er som person. jeg er sånn som titter på menyen og bestiller det billigste omtrent. så for meg tror jeg at all inclusive ville gitt meg en kosligere ferie så lenge det vare et ordentlig hotell med litt standar

Skrevet

Jeg bodde på et hotell i Italia en gang hvor vi fikk frokost og middag inkludert i prisen, og dette passe meg utmerket. Deilig å slippe å "lete" etter restaurant hver kveld. Dessuten ble dette mer sosialt, synes jeg. Vi ble jo omtrent kjent med de som jobba på hotellet, hadde vårt faste bord i spisesalen, og de satte ut flaskene med drikke fra dagen før, dersom vi ikke hadde drukket opp. Syntes det var genialt. Er glad for at vi ikke valgte å spise lunch på hotellet også da, fordi det var som regel den samme menyen som middag, og det ville blitt litt for mye, tror jeg.

Skrevet

Ja, det har det gjort de gangene vi har vært på all inclusive. Det kan som hun over her sier være litt ensformig mat, er gjerne det samme som går igjen med litt variasjon bare. Men for oss har det vært veldig greit. Var 2 uker på all inclusive i Bulgaria ifjor. Hadde vel 3 kvelder der vi heller valgte å betale for maten og spise ute. Var godt å få litt avveksling men det å sitte å vente på å få bestille og så vente på å få maten kan være slitsomt med små barn. Så er det jo deilig å legge på tallerkene det de vil ha og liker de det ikke er det bare å finne noe annet :) Er jo forskjeller på hvor bra innholdet er på all inclusive. Der vi var ifjor var ikke tilbudet så bra som da vi var på Kypros men desto billigere, betalte 29000 for 2 uker, 4 personer.

Vi reiser gjerne på all inclusive igjen, deilig med barn;)

Skrevet

Passer seg for de som ikke har noe imot å spise på samme stedet hele oppholdet.

For vår del sparte vi nok mye penger på å ha all inclusive. Spiste og drakk for mange ganger den kostnaden vi betalte for det.

Eneste som var litt kjipt var å føle at vi ikke kunne gå på andre restauranter. Var jo så mange fine å velge mellom utenfor hotellet. Men hadde jo liksom alt kjøpt maten, og maten på hotellet vel vedlig god og utrolig bra utvalg, men litt av sjarmen med "syden" har for min del vært å prøve ut en ny restaurant hver deg ;) men det får vi ta en annen gang. Kommer nok til å velge all inclusive igjen nestegang for det lønte seg og var veldig praktsik ;)

Skrevet

Vi var på tenerife for et år siden.Vurderte da å bestille all inclusive,men valgte tilslutt half board isteden.Det passet oss utmerket!Da var frokost og middag inkludert. Det kommer nok an på standarden på hotellet osv,men der vi bodde var det en vannvittig bra buffet.Med alt mulig rart! Helt perfekt.Fikk smakt på mye uten å tenke på pris.Og ungene kunne jo velge selv hva de ville spise;-)

For oss holdt det i massevis.For vi var rett og slett ikke sultne på stort mer enn de to måltidene.

Det eneste som kunne vært deilig er som de har på all inclusiv noen steder,og det er at det også inkluderer drikke og snacks ved bassengene.DET blir det jo fort penger av.Så er det også inkludert sier jeg bare GO FOR IT!

Skrevet

vi hadde inclusiv frokost når vi var i syden i fjor.. det passet oss bra for da fikk snuppa på 10mnd mye forskjellig å sitte å putle å spise på å godt med både varm å kald frokost.. middag liker jeg å gjerne spise litt på kvelden 6-7 tiden gjerne å likr også å dra litt forskjellige steder så ville ikke hatt all inclusiv men heller bare frokost;)

Skrevet

Jeg har reist veldig mye og hatt både med og uten All Inclusive.

Vil si at det kun er dersom det er dårlig med andre alternativer jeg ville valgt det. Evt dersom man uansett har planer om å først og fremst oppholde seg på hotellet.

I tillegg vil jeg si at det kommer an på utvalget. Dersom det er en buffet uten variasjoner fra dag til dag, styr unna.

Vil stort sett anbefale at man har inkludert frokost, og dersom man har mulighet først og fremst kjøper lunsj i butikker som man så fisker selv. De har utrolig mye gode bakevarer og slikt som man kan få gode, spennende og billige lunsjer ut av.

Middag blir sånnsett dagens høydepunkt og kan inntaes når man selv ønsker, ikke når det passer for hotellet.

Skrevet

19000 for 3 stk??

vi betaler 7000 for to,å har reeknet på hva vi kommer til å bruke på mat utenom,å det blir ikke mange kronene.

19000 er det vi kommer til å bruke på turen + lommepengene å mat det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...