Gå til innhold

Hjelp meg med et litt vanskelig valg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort: Jeg har vært singel i 4 år og nå har jeg møtt to menn som begge er interessert i meg.

"Problemet" er at begge er veldig greie og empatiske og jeg må nå ta et valg, om hvem jeg vil ha. Da jeg ikke vil holde noen for "narr".

Begge har ganske like interesser som meg og begge har godt humør.

Den eneste forskjellen er at han ene kommer fra et muslimsk land, han kom hit som flyktning for noen år siden. Han har heller ingen utdannelse, men han har jobb.

Han som er norsk har høy utdannelse og samme kulturbakgrunn som meg. Vil det være enklest for meg å velge han norske? Eller vil jeg lære masse av han utenlandske slik at han er spennende lenger.

Dette innlegget ble dumt, men håper noen kan svare likevel.

Jeg ønsker kun å høre hvem DU hadde valgt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal alltid følge magefølelsen sin.

Føler du likt for begge, så føler du ikke nok for den ene til å stase på ham. Dropp dem begge er mitt råd.

Skrevet

Umulig å si.

Er jo altfor vanskelig å kunne ta en avgjørelse på den lille infoen der.

Skrevet

Jeg ville valgt han norske, ene og alene fordi han er likest og kjenner de sosiale kodene i Norge fra fødsel av. Hvem som er spennende lengst har ikke med ukjent bakgrunn å gjøre. Det har like mye med hva du selv gjør utav det;)

Skrevet

Jeg ville valgt en norsk partner. Synes det blit mest naturlig med tanke på kultur, skikk og bruk osv. Men, er jo sikkert mye posetivt i utenlandske menn også... ?

Skrevet

Jeg har en god del peiling på muslimske miljøer da jeg er muslim selv. Hvor kommer han ifra? Hvis jeg skal være ærlig vil jeg si at jeg hadde villehatt en norsk mann. Men det kommer litt ann på hvor denne mannen kommer fra da.

Skrevet

Jeg svarer kun fordi jeg klarer ikke la være.

Ja denne tråden var dum.

Si i fra når jeg skal plukke ut undertøyet ditt, så kan jeg igjen fortelle hvor dumt det er.

Skrevet

Vanskelig å si når jeg ikke sitter med de følelsene du har for de to mennene, men jeg ville nok valgt han norske.

Grunnen til det er at dere har forståelse for samme kultur, skulle det bli barn i framtiden slipper dere valget mellom to kulturer i forholdt til f.eks dåp.

Men det er kun det praktiske, ikke lett eller riktig å velge praktisk når det gjelder kjærligheten men....

Skrevet

ingen av opplysningene du gir er relevante for valg av partner... som nevnt over her, hvis du ikke føler mer for den ene eller den andre er ingen av dem riktige, dropp begge....

Skrevet

Ville valgt han norske.

Tryggere med utdannelse, og mye enklere med lik kulturbakgrunn.

Jeg snakker av erfaring. Var spennende år ja, men så glad jeg nå har et stabilt ekteskap med en norsk mann.

At en del er forutsigbart er godt i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...