*fortryllende* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Innimellom får jeg plutselig "vondt" i halebeinet (går lang tid i mellom, ofte noen dager), det er vondt en liten stund før det gir seg igjen.. Det er øverst i halebeinet, mot venstre. Hva kan det være? Begynnende bekkenløsning?:S (håper virkelig ikke det!) Det er ikke direkte vondt, mest ubehagelig, men allikvel en slags smerte.
SiMaMi Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Samme her (20 uker på vei), så jeg spurte legen min sist jeg var innom. Han bare dyttet og dro i beina mine, kjente jo at han gjorde det, men det gjorde ikke vondt. Han sa hvertfall til meg at jeg kjente det i halebeinet fordi ting begynner og utvide seg i alle ledd og sånn og at jeg ikke skulle bekymre meg for no bekkenløsning. Du kan jo dra til legen din og få han/hun til og dra i beina dine, mener han det er bekkenløsning som er på vei så sender han deg videre til fysioterapaut. Skader jo ikke:)
*fortryllende* Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Ah, okei! Takk for svar. Hvor tidlig begynner ting å utvide seg i alle ledd og sånn? Jeg er bare 6+6, får håpe det bare er litt utviding og ingen bekkenløsning. Får se om det blir noe værre innen jeg skal til legen i uke 9
ingrid73 Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Vondt i halebeinet går inn under bekkenproblemer, i hvert fall i følge min fysioterapeut. Jeg har vært veldig plaget, og hatt store problemer med å sitte, spesielt på harde stoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå