Gå til innhold

Litt flaut tema, kløe bak


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så plaget med kløe rundt endetarmsåpningen, merker det mest kveld og natt. 1 år siden fødsel, har hatt kur for hemorider for en tid siden, men tror ikke det er det.

 

Til å bli litt sprø av.

 

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt sikkert innvendige hemorider...

Skrevet

Barnemark? Det er superlett å behandle i såfall.

Skrevet

Kanskje det er mark?!??! Hihi ;)

 

Kank jo hende du har fått/får noen små revner? Klør når det gror, sinnsykt.

Jeg får det av og til, holder på å bli gal da, av kløe.

Skrevet

Hvorfor tror du det er innvendige hemorider?

Ikke vondt for meg å gå på do.

 

Barnemark?

Skrevet

Har du barn?

 

Det er helt vanlig å få barnemark/småmark og de fleste som har barn opplever at barna får dette en gang eller to i løpet av livet. Det er veldig smittsomt og alle i husstanden må behandles. mange har dette uten at man kjenner symptomer også. Det typiske her er at det klør om kvelden/natta.

 

Dette kan behandles lett med en tablett eller en dose mixtur. Dosen gjentas etter en uke. Reseptfritt på apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...