lillesprelle Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Tror jeg hadde første dag av siste menstruasjon mellom 1 og 4 desember. Vet ikke helt sykluslengden, men sist jeg ble gravid hadde jeg syklus på 32 dager. Hvis jeg ikke er gravid burde jeg vel fått mensen igjen nå, selv med lengre sykluslengde? Selvfølgelig har jeg ikke en test liggende heller... Må løpe og kjøpe i morgen!! Så hva tror dere, gravid eller?
mammas skatter <3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 hei. d kan godt mulig være.... har du noen tegn? du e jo 14 daga over tida etter mi regning.....
Små Einsteins Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Man kan jo gå over tiden av ulike årsaker som stress, lite matlyst osv..men nå har du jo gått langt over tiden så hadde ville tatt en test.Har du symtomer på graviditet da?Lykke til la oss høre hva resultatet ble i morgen da:)Skulle tro at du var gravid:)
lillesprelle Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Tja, når jeg kjenner etter nå så er jeg litt kvalm... Men kan jo liksom være siden jeg sitter her å håper... Ellers så hadde jeg ekstremt vondt i korsryggen en ukes tid i romjulen, et alvorlig kviseutbrudd for noen uker siden og vondt nederst i magen når jeg hoster. Men vet ikke om dette kan være noen tegn? Har kommet fram til at jeg er en del over tiden jeg og, må teste i morgen, men er så redd for å få negativ test!
GoodFeeling Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 jeg er i samme båt som deg , har enda ikke fått noen tegn til menstruasjon , har du testet ?
lillesprelle Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Tester i kveld når småen er lagt seg tenkte jeg... Testet du da?
lillesprelle Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 Då er testen tatt og den viser positivt!!!!! Jippi!
*Bambi + spire* Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Så GØY!! Gratulerer så masse og lykke til med lille spiren din!!
lillesprelle Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2009 Tusen takk! Ikke helt sunket inn ennå, men kommer vel med tid og stunder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå