✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei Har veldig lite bad og dårlig veggplass, så vi vurderer stellebord for badekar. Noen som har erfaring med det?? Følger det med badebalje da? (gjelder både nytt og brukt) Noen som selger sitt brukte stellebord til en billig penge?
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Stellebord for badekar er helt genialt! vi har et fra Babyshop med badebalje under stelleplata (som er mot deg). tror det kostet 699 eller noe, så ikke dyrt heller. Vi er i hvertfall kjempe fornøyde, og anbefaler det :-)
Dane Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 JEg har også et stellebord over badekaret hvor stelleplata er mot meg. Badebalja under skyves frem og tilbake om den skal brukes eller ikke. Jeg syns det er mer praktisk enn at stelleplata brukes som lokk. MEn vi brukte aldri den badebalja, vi hadde en annen vi brukte. Så badebalja ble brukt til å ha klær og utstyr i. Det var ganske praktisk... MEn jeg jeg husker ikke hva butikken heter. Den ligger i ullevålsveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå