Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fødte mitt tredje barn for tre mnd siden og har siden da hatt problemer med at jeg "lekker" når jeg er løper eller hopper. Gjør knipeøvelsene mine hver dag, men føler ikke at det blir bedre. Noen andre som har dette problemet?? Hadde ingen problemer etter de to andre fødselene, men denne gang ble h*n tatt med tang. Har det noe å si eller er det bare sånn det er når man føder mange ganger. Noen som vet råd? Er det håp at "lekkasjen" trekker seg tilbake?
serin@ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Fortsett med knipeøvelser!! Knip, knip og kniiiiip...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Ta det opp med legen, i tillegg til at du tar knipeøvelsene. Der finnes behandlinger for inkontinens:) http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322526 Her står litt, og du kan google på TVT, da får du sikkert opp litt om operasjonsmetoden i tillegg. Nå skal du huske at 3 måneder ikke er lenge i denne sammenhengen. Du har gått 9 måneder gravid, og det tar opp til 1 år før kroppen er tilbake til normalen. Men som sagt; ta det opp med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå