Nesly Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har litt dårlig samvittighet jeg..gutten min på 2 år er blitt skikkelig TV slave.Ser på DVD om morgenen når han står opp, og sikkert noen timer i løpet av dagen.. Er hjemme med han, og lillebror på 5 mnd. Har vært mye dårlig vær, syke barn osv.. så er så lett å ty til film..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Vi har også vært mye syke før jul og nå også, og det har blitt mye film/barnetv. 2-åringen har ikke ro i rompa, men 4-åringen har blitt litt avhengig merker jeg. Så i dag var det stopp! Han spurte mange ganger, men jeg sa nei også fant vi på noe annet i stedet. Gikk i grunn ganske så greit, hehe! Så nå framover skal jeg være strengere igjen =) Deilig å slippe å ha på det bråket...som regel fulgte han ikke ordentlig med likevel!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Når han ikke skal tidlig i barnehagen eller det er helg, så setter vi som regel på en film når vi står opp.. Han sitter maks 15 min stille og titter før han begynner å leke.. Filmen ruller som regel over tv'n likevel, så han slenger øya bortpå innimellom.. Vil ikke si han ser mye film sammenhengende..
Honningmelon Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Nei, hun gjør ikke det. Hun ser barne tv da, også hender det at vi setter på en film om barne tv er kjedelig. Prøver å ikke la hverken 2 åringen eller 5 åringen se for mye tv. Merker de blir passive av det. Men, noe får de selvfølgelig lov å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå