Gå til innhold

Noen som har hatt musikk til fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på omvisning på fødestua i dag. så de hadde cd-spiller der. Så da tengte jeg at jeg skal ta med meg noen cd plater til fødselen. Noen som har noe musikk å anbefale? Ikke rock. må være noe rolig. Kanskje klassisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine fødsler kom så plutselig at jeg fikk ikke velge musikk jeg da, men jeg har hørt på radi til bege mine fødsler å kommer til å bruke musikk denne gangen også.. Jeg lå og sang mellom riene jeg,, det får liksom tiden til å gå litt fortere :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde med meg I-poden min på den siste fødselen, det er det lureste jeg har gjort i det siste! Det var helt fantastisk å høre på litt rolig musikk under "ri-arbeidet". Anbefaler det på det varmeste!

Selv hørte jeg på Midnight Choir, trenger ikke nødvendigvis være klassisk musikk (hvis du ikke liker det da), veldig behagelig å høre på musikk du liker godt!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt og skal ha musikk til fødsel! Det er kjempefint synes jeg. Jeg tar bare med litt forskjellig som jeg liker,jeg:) Litt rolig,type Enya-"alternativ musikk",meditasjonsmusikk synes jeg er bra...

Skrevet

har lagd en egen spilleliste på ipoden til fødselen, med masse rolig og fin musikk som jeg liker.. vet ikke om jeg kommer til å høre på, men da har jeg ihvertfall muligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...