syngejente Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Var på omvisning på fødestua i dag. så de hadde cd-spiller der. Så da tengte jeg at jeg skal ta med meg noen cd plater til fødselen. Noen som har noe musikk å anbefale? Ikke rock. må være noe rolig. Kanskje klassisk.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Mine fødsler kom så plutselig at jeg fikk ikke velge musikk jeg da, men jeg har hørt på radi til bege mine fødsler å kommer til å bruke musikk denne gangen også.. Jeg lå og sang mellom riene jeg,, det får liksom tiden til å gå litt fortere Lykke til
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde med meg I-poden min på den siste fødselen, det er det lureste jeg har gjort i det siste! Det var helt fantastisk å høre på litt rolig musikk under "ri-arbeidet". Anbefaler det på det varmeste! Selv hørte jeg på Midnight Choir, trenger ikke nødvendigvis være klassisk musikk (hvis du ikke liker det da), veldig behagelig å høre på musikk du liker godt! Lykke til!
magica fra tryll Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hatt og skal ha musikk til fødsel! Det er kjempefint synes jeg. Jeg tar bare med litt forskjellig som jeg liker,jeg:) Litt rolig,type Enya-"alternativ musikk",meditasjonsmusikk synes jeg er bra...
Nummer tre <3 Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 har lagd en egen spilleliste på ipoden til fødselen, med masse rolig og fin musikk som jeg liker.. vet ikke om jeg kommer til å høre på, men da har jeg ihvertfall muligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå