Gå til innhold

Bringebærbladkapsler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da jeg gikk gravid første gang (har ei på 2,5 år nå), var det mye snakk om bringebærbladkapsler. Dette brukte jeg store deler av svangerskapet mitt og jeg er nokså sikker på at jeg hadde stor positiv effekt av disse kapslene. Nå lurer jeg på om jeg husker navnet på disse kapslene rett, og om noen andre her inne har hørt om/bruker disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte også disse sist gang, i tillegg til te, og jeg tror så absolutt de hadde effekt. Det er riktig navn :) Har tenkt til å bruke de nå også, når jeg begynner på 3.trimester.

Skrevet

Ja det lurte jeg også litt på (når man skulle begynne å ta kapslene).. Men nå vet jeg når vi kan starte også takket være deg :-) Sist jeg brukte disse kapslene hadde jeg praktisk talt opplæring på de som jobbet på helsekost her i byen, de hadde aldri hørt om at det hadde positiv effekt for gravide...

Skrevet

Hvis du kikker inne på 3.trimester, så er det hvertfall et par tråder ang bringebærbladkapslene og teen bare på førstesiden..:)

Vi er nok endel som tar dem og håper at de har positiv effekt!:)

Skrevet

Jeg er hellig overbevist om at disse kapslene har positiv effekt. Jeg var trofast spiser under mitt første svangerskap og hadde en fantastisk fødsel! Flott å høre at flere har kjent positiv effekt av disse kapslene :-) (er selv bare i mitt første trimester enda, så tanket streifet meg ikke engang om å "snike" på 3.trimester-damene, hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...