Gå til innhold

Barnefordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg er en far som har litt problemer i ekteskapet. Vi venter vårt tredje barn nå har to nydlige gutter på 8 og 3 år.

Problemet vårt er at hun ikke har følelser for meg lengre, ikke hatt det det siste året. Men at hun prøver å få de til bake.

Jeg ser selv at hun sliter med det. Det gjør det ikke lettere at moren og søstra hennes jobber aktivt for å få hun til å flytte fra meg. Moren har jobbet med det siden vi ble sammen for 9 år siden. Dradd hun til advokat 2 gagner. Siste er at de prøver å kjøpe henne med penger.

Jeg har sagt det at jeg ønsker å ha barna skulle det bli brudd. Det tok hun veldig tungt siden hun nermest tok det som en selvfølge at hun skulle ha de.

Kan noen fortelle meg sin erfaring, hvordan kan jeg få ha barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En helt fjern tankegang du har der! Hvorfor skulle du "få ha barna"?

Det mest fornuftige med tanke på hva som er best for dine barn er at de bor i ro hos en av dere og den andre har samvær. I fornuftens navn kan du ikke dele søsken og dere har en baby på vei som vil trenge morsmelk og mye kontakt med moren sin det første året.

Kan anbefale deg å la barna bo fast hos mor og ha barna hos deg annenhver helg fra f.eks torsdag til mandag. Og etabler et så godt forhold til mor som bare mulig så dere er fleksible og greie med hverandre.

Pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...