Gå til innhold

uke 18 - kjente dere liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent liv, men synes det er så stille der nå.. uff, bekymret.. men hørte hjertelyden på torsdag.. skal på ul i morgen da.. men tankene surrer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ikke liv nei. Morkaka lå foran og dempet sparkene langt inn i uke 21. Lykke til!

Skrevet

Nei.

Men hadde også bakovervendt livmor.

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg liv første gang i uke 22 og med nr 2 kjente jeg liv første gang i uke 20 :) Er ikke noen regel at man skal kjenne liv heletiden så tidlig i svangerskapet heller :)

Skrevet

Men husk - det er jo ikke sikkert du er i uke 18, det vil jo ul i morgen vise! Jeg trodde jeg var i uke 19 da jeg var på ul, men ble satt tilbake til uke 17. Kjente da ikke liv hver dag, og var litt stressa for det, men da jeg fikk vite at jeg kun var i uke 17, skjønte jeg jo hvorfor. Hadde hatt en mistanke om det selv også, men godt å få det bekreftet! Fra uke 19 har jeg kjent liv hver dag, og nå er jeg i uke 23 og lillemann i magen er en LIVLIG krabat!! ;)

Skrevet

ja, det er jo sant:) får bare prøve å slappe av.. sikkert jeg som overreagerer litt:)

Dette er nr to, og sist så kjente jeg det i uke 17.. blir jo litt automatisk at man sammenligner men..

Skrevet

jeg kjente ikke liv før uke 22 med første, uke 21 med andre, så ikke vær bekymret du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...