Gå til innhold

Sug lut, ta fatt i denne debatten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139473394

Hvis man leser et stykke nedover, finner man et innlegg fra HI der følgende står skrevet:

"Jeg vet ihvertfall en ting,når dette er over vil jeg ikke se han mer før han "Våkner" og han skal få slippe å se sin datter før den tid! Han driter vel i meg :(( Men når han ikke får se sin kjære lille datter mer som han forguder så må han vel forhåpentligvis våkne!

Og det er så synd i henne..:(( Hun elsker pappa`n sin og spør etter han hele tiden når hun ikke ser han.."

Ja, samlivsbrudd er utrolig tøft, det kan jeg signere for med begge hendene, men å holde datteren vekke fra fyren som straff, den er drøy. Sug lut, du er flink til å helle kaldt vann i årene på folk som drukner i følelser, her må du kunne bidra med din klokskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry. Der intet finnes spør selv keiseren forgjeves.

Skrevet

Pussig, dette innlegget prøvde jeg å legge ut i går kveld, men ingenting skjedde. Aha, den berømte sensuren, tenkte jeg da. Men jaggu - nå ligger det her og lyser mot meg. Hildrande du. Har modde en tendens til å snappe opp alle innlegg med visse nick i, eller?

Skrevet

Ikke første gang man hører om folk som bruker ungene sine som våpen. Har de ikke hørt om bomber og granater?

Skrevet

jeg skal ærlig innrømme at jeg også hadde hatt problemer med å sende barnet til en akolisert far, men det fins jo mange måter å ha samvær på under kontrolerte former om fyren klarer å holde seg edru.

Skrevet

Men nå har jo selv HI i tråden du viser til, selv innrømmet at hun er så psykisk nede at hun ikke tror hun overlever da... så hun er helt sikkert ved sine fulle fem når hun skriver dette. Er garantert ikke skrevet i affekt.

La fylliken få hovedomsorg sier nå bare jeg.

Kjerring..... Rope på sug lut .. he he .... har du ikke noe å komme med selv eller?????

Skrevet

Det var en intern spøk - en takk for sist fra en stund tilbake da jeg la inn et innlegg på krangle. Derfor henvendelsen til sug lut. Men takk for interessant bidrag til debatten, kjerring. He he

Skrevet

I krig og kjærlighet er alt tillatt....? :)

Skrevet

Aaaaaaahhhhhh var det du ja, sorry kjerring ...........

(Men ikke si det til noen at jeg beklaget altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...