Liaes Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Huh... Det er 2 dager til ikm, har absolutt ingen forventninger. MEN, i helgen var vi ute på fest og min mor lurte på om jeg var gravid, pga at puppene mine hadde blitt så stor. (det var første symptomet på graviditet med min søster). Og natten etter drømte jeg at den gammle damen vi har på soverommet (har ett spøkelse der:D) strøk med over kinnet og sa at jeg måtte slappe av siden jeg var gravid... Og ikke nokk med det! Idag når jeg snakket med en dame på ett kontor, har aldri snakket med henne før, spurte hun meg rett ut om jeg var gravid?!? Hun sa hun bare lurte på om jeg var det... ^^ Dette synes jeg var VELDIG merkelig:D Noen andre som har hatt sånne merkelige situasjoner?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 ja faktisk jeg har opplevd det denne mnd. Først drømte jeg at jeg ble lest av ei synsk dame og ho sa at jeg kom til å bli gravid i nær fremtid. Også på jobben kom en dame jeg kjenner godt å spørr meg rett ut om jeg venta små!!! Jeg ble så paff at jeg bare svarte at nei jeg har nok bare lagt på meg i jula..Stakkars dame,ho ble helt rød i fjeset og ville vel bare grave seg ned! Men nå vise det seg at jeg var gravid,men jeg visste ikke det da:) Datteren hennes har 6 barn så hun viste vel hva hun skulle se etter eller noe sånt. Har hatt så mye luft i magen så den har vært litt rundere enn ellers og i tillegg hadde jeg en stram genser på meg,så kan jo skjønne ho stakkars. Dette spurte ho meg om fredagen og på søndag(nå i går)fikk jeg den første pos testen.Så det er jo litt merkelig:)
Liaes Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Oj! Så morsomt! Gratulerer så masse med graviditeten da! :) min mor har 7 barn og nå 3 barnebarn,så hun vet nokk hva hun skal se etter hun også!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Ååå så spennende!! Håper det er din tur nå!!
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 så gøøy!! Det er jo bare to dager til ikm så du kan jo prøve å teste nå? :-))
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Fikk en melding av ei venninne for noen dager siden der hun lurte på om jeg hadde noe jeg ville fortelle henne.. hun hadde drømt at vi satt i en buss med et bord og på bordet hadde jeg lagt frem babytøy i blå, rosa og hvit som jeg hadde kjøpt i Thailand (kom hjem derfra i går).. så kanskje det er noe i det?? Hehe..hadde jo vært utolig moro. Men har ikke IKM før begynnelsen av neste mnd.. leeeeenge til:P
Liaes Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Ojojoj! SÅ spennende! Håper det klaffer for oss snart! Blir spennede og se nå.. Kansje jeg skal teste i morgen tidlig! Er litt skeptisk til å teste tidlig, er så lei av negative tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå