2prinsesserogbim Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 bekkenløsning og bekkenlåsning...???
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 jepp! bekkenløsning har alle gravide..men ikke alle kjenner noe til dette. Bekkenlåsning kan trigges av f.eks prolaps. Ta en tur til en kiropraktor eller manuell terapaut=)
2prinsesserogbim Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Ja lurte på å ta meg ein tur til kiropraktor, er jo berre 6+6 og har allerede da mest sannsynlig begge deler... Bekkenløsning har eg jo ikkje blitt heilt kvitt etter første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå