Krøllefrøken Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 De fineste filmene du har sett, gi meg noen ideer til hva jeg kan se
Makka Pakka Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hm, fineste og fineste.. Jeg likte hvertfall disse: Love actually Den engelske pasienten Den siste Indiana Jones-filmen (underholdende hvertfall) Ja og mange flere som jeg ikke kommer på, hehe
Libido- Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Du må se "The ultimate gift" Kjempe bra og utrolig gripende film! =)
SusieQ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 du burde se Juno. Kjempesøt film om ei ung jente som blir gravid. Liker vanligvis ikke sånne filmer men denne var kjempegod.
våken_om_natta Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Landhandleren i Provence! Kjempesøt film. Vi koste oss fra ende til annen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå