taz Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er det mange av dere som ikke har brukt folat før svangerskapet og de 3.første mnd? I mitt forge svangerskap brukte jeg folat før og etter pga det barnet var planlagt. Denne gangen kom graviditeten overaskende og jeg rakk ikke å ta folat før i uke. 9. dette bekymrer meg litt siden alle jørdmødre og leger mener dette er svært viktig.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 I mitt forrige svangerskap brukte jeg det ikke i det hele tatt, da det ikke var fokus på det som nå (6 år siden). Nå ble jeg gravid plutselig, og begynte dermed ikke med folat før i uke 8-9.
rima Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Kom litt plums på da jeg ble gravid... I mitt forrige svangerskap begynte jeg med det i uke fem. Ante ingenting om det før jeg ble opplyst om det på apoteket da jeg kjøpte graviditetstesten, at dersom den var positiv var det lurt...blabla. Denne gangen var det planlagt og jeg begynte med det ved prøvestart. Tror nok at det helt sikkert går fint med knøttet ditt! Det gjør jo som regel det..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå