Zuzi Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Vi skal pusse opp rommet til minstemann, og tenkte å bruke denne malingen. Noen som har brukt den på lakkerte furulister?
erteposen + 4 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Har brukt den på lister. Lakkerte lister skal jo det litt til at malingen sitter om du ikke pusser eller matter på annen måte.
Zuzi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Pusset og grunnet du da, eller bare pusset du og malte?
erteposen + 4 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Vinduskarmene som var lakka pussa jeg ned og grunna. Listene var malte fra før. Naboene malte dørlister som var malt fra før, men med en maling fra 50 tallet med masse lakk i. Da flasset malingen av om en kom borti med noe skarpt eller en hadde litt trykk. Det festet seg ikke, og det var vanlig listemaling (ikke sense). Kan jo gå fint, spesielt om det er taklister som ikke er i kontake med noe. Jeg hadde vel tatt jobben med å pusse litt ned, i alle fall matte med pingo husvask, slilk jeg slapp dobbeltarbeid om det er lister som er utsatt (dør, vindu og delevis gulvlister) Om du orker å grunne med heftemaling er jo en annen ting. Det blir jo ofte bedre, men samtidig går det ofte bra med to strøk:) Av og til tre. Malingen tørket litt fort, men den flyter bra.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Brukte den på mdf...tørka fort =) Lukta ikkeno!
Masaili <3 Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Brukte den på barnerommene og takene når vi pussa opp her, og den lukter så og si ingenting! Brukte også på furulister, og de ser like bra ut som de vi brukte oljemaling på! Anbefales!!! Vi har astma barn, så her var det ikke tvil om at vi skulle bruke sens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå