Gå til innhold

Noen som har lurt partneren til å bli gravid...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma lurte faren min, som jeg bare har sett 2 ganger.

Han pakket sakene sine å stakk.

Så man kan vel si, at ting gikk ikke akurat som mamma ønsket.

Hvis man har en partner som ikke ønsker barn, så bør man enten ikke få barn, eller finne seg en partner som ønsker seg barn. Det er dårlig gjort å lure noen.

Er jo glad jeg er født for all del, men det er VONDT å vokse opp uten en pappa som bryr seg, å selvom det er pappa som er en idot, må mamma ta sin del av skylden, siden hun lurte pappa.

Han ville ikke ha barn, fordi han liker ikke barn.

Skrevet

Nei! Men etter en abort i fjor, fordi han ikke var klar (og som jeg gråter over den dag i dag..) så er tanken der støtt og stadig. Og da får jeg helt vondt inni meg. Rart at de instinktene er så sterke.

Bruker ikke prevansjon.. og det vet han. Er et tema som ikke er å diskutere, han reiser mye og jeg blir ganske ugg av p-piller. Så da sluttet jeg, gitt beskjed og han samtykket. Så det er hans ansvar.. Men det tar han ikke så nøye. Gir til en viss grad beskjed om de dagene som er mest "farlig" sett med hans øyne, og gitt KLAR beskjed om at abort igjen er uaktuelt.

Så.. håper egentlig å bli gravid. Men tør ikke ta steget fullt ut og teste etter EL osv.

Så hvis jeg skulle mot formodning bli gravid; så er det vel et tja... men mest et nei, siden han er veldig klar over hvordan ståa er.

Skrevet

Tok ut spiral uten å fortelle det. Men vi hadde planer om å få en til, skulle bare skåne ham for prøveperioden. Men en dag spurte han om ikke jeg skulle ta den ut, og jeg kunne ikke lyve og innrømte at den var ute allerede. Han synes det var rart jeg ikke hadde fortalt det, men han forstod grunnen min.

Kunne ikke falt meg inn å gjøre det samme om han hadde sagt at han ikke ville ha barn!!

Skrevet

nei, det er så lavmål som det går ann! frekkhet uten like å lure et menneske slik! ingen skal bli tvunget til å bli foreldre, så hvis det rister så ille i eggstokkene og man ikke har en mann som ønsker seg barn får man punge ut til en donor fra fertilitetsklinikk!

blir dårlig av å høre om kvinner som skyller ned p-piller eller stikker hull på kondomer for så å si til mannen de har sex med at alt av prevansjon er i orden... greit nok at det er en risk når man har sex, men de fleste vil vel tro på en kvinne som sier at hun går fast på pille, og ihvertfall på kondom?

kvamle kvinner som driver med slikt!!

Skrevet

aldri i verden.

det er det styggeste man kan gjøre mot noen..

både han som skal bli far uten å ville det,å barneet som er skal komme til verden.

om man er så sugen på barn,å må lure folk så heller ta turen til danmark å en sædbank...

å ikke oppføre seg som en ti åring

Skrevet

Enig! Typisk tiåringer å lure partneren sin for å bli gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...