Gå til innhold

Tror jeg nettopp hadde en SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø litt i stad. Tok en dusj nå, og det kom en liten geleaktig klump sammen med litt friskt blod. Dette må helt sikkert være en SA`??

Visste det var litt for tidlig å glede seg.

Skulle vært på riksen for forundersøkelse i morgen da jeg fant ut at jeg var gravid nå den 15. Var 6+3 i dag.

Må dette være en abort?????Har mistet håpet her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør du mye da? Hva med smerter ? Er ikke sikkert det er en abort.... Mange har jo blødninger på dette tidspunktet av graviditeten. Ta deg en tur til legen i morgen du... Ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Hei. Blør ikke sånn sinnsykt mye, men det var det geleaktige klumpen som bekymrer meg. Kommer litt friskt blod. Har ikke smerter.

Skrevet

hei du,

jeg sitter også her hjemme og er redd jeg har hatt en SA i dag. Har hatt brun utflod siden lørdag, og i kveld har jeg blødd ganske mye + at jeg har hatt menssmerter. Er det slik du har hatt det også?

tror dere andre jeg har hatt en sa?

Skrevet

har hatt 2 sa, og min erfaring er at når det kommer klumper så lover ikke det bra, men krysser alt for dere jenter

Skrevet

Har ikke hatt noe utflod i det hele tatt før det kom blod nå i stad..

Skrevet

Hvor stor har denne klumpen deres vært? og har den vært gjennomsiktig??

Skrevet

har ikke hatt noen sa selv,men til å begynne med så fikk jeg innimellom sånn gelelignende utflod,det så rett og slett ut som snørr!! dette kom flere ganger,og var alt fra små klumper til lange tykke slintrer(beklager detaljer) det var gjennomsiktig!og normalt i følge legen. så kan jo være at det det ikke har noen sammenheng med blødningen??!! aner ikke jeg altså,men om du ikkehar smerter,blør masse så ville jeg sett det ann litt om det gir seg og ta kontakt med lege i morgen!

Skrevet

Jeg er 9+3 og har blødd friskt blod flere ganger denne graviditeten. På torsdag begynte jeg å blø igjen og ut kom masse store geleaktige blodklumper, etterfulgt av masse blod. Jeg var på UL og alt var fint med spiren. Etter UL begynte jeg å blø igjen og det kom mere klumper men det stoppet opp samme dagen og har ikke blødd mere siden. Men gyn sa at blødningen ikke kom fra livmoren og spiren hadde det fint inni der:-) Når jeg hadde sa ble blødningene kraftigere og jeg hadde veldig vondt, blødningene varte i en uke. Dette var i uke 6. Ta kontakt med legevakt eller fastlegen i morgen og få en henvisning til ultralyd da får du iallefall avklart om det fremdeles er liv der inne. Lykke til, vet det er forferdelig å ikke vite.

Skrevet

uff, er kjedelig å ikke vite... men som dere ser her av erfaringer kan alt ha gått bra:) trenger ikke være en SA... har selv hatt SA, masse blod i trusa med en stor geleaktig klumt blandet med slim... blankt... hadde ikke smerter eller noe.... hadde det en gang til, denne gangen var det kun ye friskt lod og når jeg satt på do sa det "plopp", klump dekket av blod... fikk ul begge gangene og sistnevnte var ikke sa:) var bare blødninger og blod som rett og slett hadde koagulert før det kom ut:)

krysser fingrene for dere begge to som skriver at dere tror dere har hatt sa... må si fra hvordan det går på ul:)

tvitvi, tenk positivt:)

Skrevet

Lykke til begge to! Krysser fingrene for at det bare er en ekkel opplevelse og ikke en SA på gang!

Skrevet

Hm. Hvis klompen var gjennomsiktig, så er det mest sannysnlig slimproppen som datt ut. Det skjedde med meg når jeg var 5-6 uker på vei. Hvis det er tilfelle, så er det ikke farlig. Den dannes pånytt igjen:)

Krysser fingrene for at alt går bra.

Skrevet

Ble litt roligere nå i hverfall, men jegfår bare til svar på sykehuset at det høres ikke bra ut, men du får værsågd bare vente å se. Hjelper ikke om man har prøvd aldri så lenge nei.

Og han ene gynekologen i byen får jeg jo ikke tak i.

Hadde kunnet roe meg litt om jeg bare visste det var enten sånn eller sånn. Fortsatt drit vondt i puppene, og har ikke hatt noe smerter i underlivet. Uff, jeg krysser finga...

Hvor tidlig etter en evt. spontanabort er det normalt å få negativ graviditetstest i såfall??

Skrevet

når du ikke har noen smerter så tror jeg du kan slappe av litt! jeg har hatt masse småblødninger og brun utflod fra uke 5 til uke 13,og fikk også beskjed av legene da jeg ringte at det var nok sa,men her sitter jeg med 10 uker igjen til termin=) kjekt å få en ul da,så slipper man å bekymre seg! masse lykke til på ul=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...