Gå til innhold

Noen som føler seg "større"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin i begynnelsen av september 09, og føler allerede nå at klærne er mindre og at det "er noe der inne". Innbiler meg at jeg bare innbiler meg det, for er jo litt vel tidlig etter 8 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste et sted at den glatte muskulaturen i kroppen blir slappere (fordi kroppen forbereder seg til at fosteret skal vokse i livmoren bl.annet) og set gjør at man blir oppblåst. Takk gud tenkte jeg, -at det ikke bare er pinnekjøttet sin feil at jeg ikke kan gå med buksene igjen! :-D Jeg skal ha i slutten av august/begynnelsen av september (jeg og lege er litt uenig om termin, hehe.. ) og jeg har stoor mage. Ikke gravidmage, men oppblåst mage.

 

Og du har rett, det er noen der inne,men lille nurketligger nok fortsatt godt nedi bekkenet på deg enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, her eier ikke magen min muskler lengre.... oppblåst hele tiden men er bare pløsig.. hehe... ingen gravid mage enda.. kunn fett og slafsemage egentlig;) litt hvalross tendenser ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg! Jeg ser meg i speilet med forferdelse om dagen, den pløsete pølsa av en mage er ikke mye lekker. Og jeg har ikke termin før ca 15. september! Gleder meg til ordentlig gravidmage, men den fettringen kan jeg spare meg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...